Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: 2018 new M5 τετρακίνηση και περισσότερη ισχύς!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τουλάχιστον στο Zuffenhausen κράτησαν και 1-2 άτμο έστω για τους τύπους...
    Εδώ μιλάμε για 100% στροφή!
    καλά, άσε μην αρχίσω τώρα και με αυτούς τους αρχ.....δο...μ....κες.

    απο το 997 πήγανε στο 991 και του έχωσαν την κεντρική κονσόλα της παναμέρα και χάθηκε όλος ο μινιμαλιστικός χαρακτήρας του εσωτερικού. πάνε στα gt3-gt3rs και τι κάνουν? καταργούν το χειροκίνητο και βάζουν στάνταρ pdk. βάζουν και τετραδιεύθηνση και ανακοινώνουν οι μλκς ΟΤΙ...ενώ το αμάξι είναι ελαφρύτερο κατά 30 ολόκληρα κιλά απο το 997, σαζμάν και τετραδιεύθηνση μαζί κάνουν το σύνολο των μηχανικών μερών να είναι 60 κιλά βαρύτερα σε σχέση με το 997. βγαίνουν δλδ και λένε στους καμμένους πετρολχεντς ότι μπορουσαμε να το κάνουμε 90 κιλά ελαφρύτερο αλλά προτιμήσαμε να κάνουμε αυτό που κάναμε.

    άσε που η επόμενη γενιά αυτών θα είναι με το μοτέρ του τούρμπο και θα στροφάρει περίπου 8κ. μόλις αρχίσουν τα Μ5 να τα κυνηγάνε στις πίστες, εκεί να δείς τι έχει να γίνει...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (19-09-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP