-
Σε όλα τα σύγχρονα turbo μοτέρ (είτε diesel είτε βενζίνης) τα περιθώρια για ασφαλή βελτίωση είναι μεγάλα γιατί πολύ απλά οι κατασκευαστές φροντίζουν να τα ρυθμίσουν 110% safe μιας και οδηγούνται σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες, από εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους και με διαφορετικές ποιότητες καυσίμων, ενώ πολύ σπουδαίο ρόλο παίζει η κατανάλωση και οι ρύποι. Άρα το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας βέλτιστος συνδυασμός αξιοπιστίας, οικονομίας, απόδοσης.
Στον 1.6 diesel δεν υπάρχει άλλη έκδοση δυνατότερη (γιατί υπήρχε και το 114d στα 95 άλογα), όμως ο 2.0 diesel βγαίνει σε 116-150-190 άλογα. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο 1.6 δεν μπορεί να πάρει με ασφάλεια 25 άλογα και 6-7 κιλά ροπή (γιατί η πραγματική ιπποδύναμη του μοτέρ είναι 127-128 άλογα).
Για τα καύσιμα τα πράγματα είναι γνωστά, σε γενικές γραμμές η ποιότητα του diesel στην Ελλάδα έχει βελτιωθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια και αν προσέχεις πού βάζεις οι κίνδυνοι ελαχιστοποιούνται (το αυτό ισχύει και για τα βενζινοκίνητα turbo βελτιωμένα ή μη που χρειάζονται καλό καύσιμο).
Σίγουρα η επιβάρυνση στα περιφερειακά τμήματα είναι μεγαλύτερη αλλά αν δεν πας συνέχεια με την ταυτότητα στο στόμα και ακολουθείς κάποιους βασικούς κανόνες χρήσης και συντήρησης (όπως σε όλα τα turbo) θεωρώ ότι η αξιοπιστία δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP