Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 66

Θέμα: E-tuners remap

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #24
    Εγγραφή
    30-12-14
    Μηνύματα
    68
    Thanked
    70
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mrclouzo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστώ για τις info, λογικά αν θέλει κάποιος την απόκριση και την απόδοση του sport στο dsc off mode θα πρέπει να περαστούν οι ρυθμίσεις του sport mode και στο comfort mode. Οπότε βγάζοντας τα ηλεκτρονικά off θα έχει τον χάρτη του sport mode. Βέβαια έτσι χαραμίζεις έναν χάρτη (θα υπάρχει μόνο το eco pro και το sport που θα είναι ίδιο με το comfort αλλά με πιο ελαφρύ τιμόνι) αλλά προσωπικά στην πόλη έχω συνήθως το eco pro (η default επιλογή) και εκτός πάντα το sport (δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ το comfort).



    Όσον αφορά το lag και την απόκριση στις πολύ χαμηλές στροφές είδες κάποια διαφορά?



    Για πληροφοριακούς και συγκριτικούς λόγους ανεβάζω την δυναμομέτρηση (πριν και μετά) ενός remap που είχε κάνει η br performance σε f20 116d και μου το είχε στείλει πέρυσι με email μετά από σχετική ερώτησή μου. Όπως βλέπετε τα νούμερα απόδοσης (stock και remapped) και οι καμπύλες απόδοσης είναι σχεδόν ίδια με αυτά του eru657@. Αυτό δείχνει ότι α) τα νούμερα που υπόσχεται η microchips tuning είναι απολύτως ρεαλιστικά και αληθή και το δυναμόμετρό της αξιόπιστο β) ότι το πρόγραμμά της δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το αντίστοιχο της br που θεωρείται από πολλούς σαν σημείο αναφοράς καθότι ήταν η πρώτη -νομίζω- εταιρεία που έσπασε τον εγκέφαλο των fxx series και γενικά έχει προγραμματίσει άπειρα τέτοια αυτοκίνητα (μεταξύ των οποίων και ελληνικά με αποστολή του εγκαφάλου του αυτοκινήτου σε αυτούς). Είναι λοιπόν σημαντικό ότι υπάρχει έλληνας tuner (πιθανότατα υπάρχουν και άλλοι) που προσφέρει ποιοτικό remap πάνω στο δυναμόμετρο και σε πολύ λογική τιμή.

    Δεν έχω πλέον αμφιβολίες για το πού θα κάνω και εγώ τo remap


    Το lag έχει μειωθεί και όπως είπε η συνοδηγός το αμάξι είναι πιο ανάλαφρο :P. Τραβάει καλύτερα από το 0 σε όλα τα πρόγραμματα. Ακόμη και στο Eco pro έγινε πιο ευκολοδήγητο.

    Σε γενικές γραμμές προσωπικά οδηγώ στο comfort στο 90% των περιπτώσεων. Βγαίνω εθνική καθημερινά κ θέλω να έχω κάποια απόκριση για προσπέραση κ αποφυγή περίεργων αγουροξυπνημενων οδηγών. Γι'αυτο και επόμενη κίνηση είναι coding να μπει default το comfort καθώς και διαφορά αλλά που έχω στο μυαλό.

    Τέλος το remap το κάνουν αρκετοί πλέον. Chiptronic, tmg, και άλλοι που επικοινώνησα το κάνουν. Από όσους βρήκα (σίγουρα όχι όλοι όσοι το κάνουν) microchips και chiptronic προσφέρουν και δυναμό μέτρηση. Προσωπικά το παιδί στη microchips με ενέπνευσε να πάω. Ο καθένας καλό είναι να κάνει μια έρευνα διότι αυτός που εμένα μου κάνει στον άλλο να φαίνεται κάπως.

    Πάντως το προτείνω Φούλ το remap. Σε όλο το φάσμα των στροφών φαίνεται η διαφορά. Κατανάλωση σε κλασικές διαδρομές με ίδιο ρυθμό όπως πριν το remap είναι ή ίδια ή 0.1-0.2 αυξημένη.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    BMW F20 116d ED / remap / Llumar Titanium / Philips xtreme vision

  2. The Following User Says Thank You to eru657 For This Useful Post:

    mrclouzo (04-09-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP