Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο deepBLUE Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοιταξε εγω προσωπικα ξερω 2 συνεργεια που εχουν βαλει αρκετους κομπρεσορες και πια η τοποθετηση γι αυτους ειναι ρουτινα και το εννοω.
Οσο για τον εγκεφαλο πιο ειναι το προβλημα να παει μεχρι την Νορβηγια για προγραμματισμο και να γυρισει?
Ολοι ετσι καναμε και μια χαρα δουλευουν μεχρι τωρα τα μοτερ με τους κομπρεσορες !!!
Ειναι βεβαιο πως αλλο 500-800 και αλλο 5000 γι αυτο σε ρωτησα μεχρι ποσα θες να ξοδεψεις οπως και σου ειπα και ποσα θα παρεις με την καθε προσθηκη.
Αποψη μου παντα η σπιρταδα που θες δε θα σε καλυψει και συντομα θα θες και κατι παραπανο.
Κοντρακιας ουτε εγω ειμαι και ουτε ηταν αυτη η αιτια της βελτιωσης του Ζ3 ομως το χαιρομαι και μου κανει τα κεφια.
Πληρωνα και ελεγα μεχρι εκει οκ φτανει και τα ιδια και τα ιδια και βαλε προγραμμα φιλτρο αντε και ενα τελικο ε δωσε και εκεντροφορους,,και γιατι οχι και χταποδι καταλυτες ελα και ενα sprint boster,,και αντε και λιγο και βαλε ..και ξεφυγαμε τελειως !!!
Μακάρι να φτάσω να έχω διαθέσιμα 6-7 χιλιάρικα για να βάλω ESS αλλά αυτό ίσως γίνει σε ορίζοντα 2 χρόνων και αν μετά θα θέλω να τα δώσω??? με το σκεπτικό ότι ήδη το αυτοκίνητο είναι 6+ χρόνων και έχει 131000 χλμ....και με τους δικούς μου ρυθμούς χρήσης σε 2 χρόνια θα έχει 185-190 χιλιάδες!!! Θα πουλιέται και αν 10 χιλιάρικα! Να του βάλω και πάνω 6-7 ακόμα??? τα οποία μάλιστα δεν θα πάρω ποτέ??

Μετά δεν ξέρω αλλά καθαρά μηχανικά, πόσες μερες θέλει το συνεργείο να τοποθετήσει τον κομπρέσσορα και όλα τα συναφή??? Ο εγκέφαλος φαντάζομαι ότι να πάει και να έρθει θα κάνει κανά 10άρι μέρες σίγουρα...Αν κάνω λάθος διορθώσε με!