Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 113

Θέμα: Η τωρα η ποτε !!!!! Sos

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #25
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Blacktan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγγνωμη αλλα δεν ειναι λογικο να μην μπορει ο κεντρικος αντιπροσωπος (αλλα και να μην θελει να ασχοληθει) προκειμενου να πιστοποιησει ενα αυτοκινητο το οποιο εχει ριζικες επεμβασεις δομης λειτουργιας ?
    Εαν αυτο το αμαξι μετα εμπλακει σε ατυχημα (ποσω μαλλον θανατηφορο , μακρια απο ολους) μετα οι ασφαλιστικες θα στρεφονταν και κατα του φορεα πιστοποιησης ...
    Λογικο να μην θελει να εμπλακει η επισημη αντιπροσωπεια εφοσον ο νομος της πεταει το μπαλακι ...
    Ρε συ Χαρη οχι οτι θελω να παρω το μερος αυτων που εχουν ενα 316 και πετανε ενα μοτερ απο Μ3 και το τουρμπιζουν κιολας, και κυκλοφορουν με φρενα και αναρτησεις απο 316, αλλα θα επρεπε να υπηρχε ενας φορεας που να πιστοποιει κατα ποσον ειναι καταλληλο η οχι το οχημα για κυκλοφορια.
    Οπως γινεται σε πολλες χωρες του εξωτερικου.

    Εχεις δει τι μετατροπη κυκλοφορει στην Γερμανια και στην Αμερικη νομιμα? Αυτοι νομιζεις δεν κοπτονται για την ασφαλεια? Για αμερικη μιλαμε ε που κανουν μηνυση επειδη φτερνιστηκες και τους πηραν τα σαλια

    Το να κρεμεσαι λοιπον απο τα @@ ενος αντιπροσωπου, και που δεν θα κανεις δουλεια στο τελος ακομα και το αμαξι να ειναι αριστο, δεν νομιζω οτι ειναι η λυση του προβληματος

  2. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    compactM3 (15-07-16), Vassilis ///M (15-07-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP