Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 254

Θέμα: Restoration of S14 powered E21!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #9
    Εγγραφή
    24-02-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    1189
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ξέρω θα γινόταν άλλο πράγμα, αλλα 4500¤ για το μοτέρ θα χρειαζόμουν να το ξαγορασω απο τον φίλο μου κ κόψιμο πατοματα για ενίσχυση με σολινες, άλλες γέφυρες άλλοι ανάρτηση κτλ δλδ πρότζεκτ που δεν θα τελείωνε ποτέ στα χέρια μου Χαχαχαχα
    Κ το σ14 με καλύπτει αυτι τι στιγμή, το πολυ πολυ να το βάλω κ Τούρμπο όταν βαρεθώ κ θα έχω κάτι διαφορετικό πάλι απο οτι φτιάχνουν τριγιρο. Αν και ειμαι ατμοσφαιρισακιας παρα τουρμπακιας αλλα κ πάλι έχω επιλογιες
    Για εμένα το σημαντικό ειναι να κάνω κάτι διαφορετικό, αν δεις πρότζεκτ Ελλάδα κ εξωτερικό όλλοι βάζουν μ50/52, σ52 κ σ54 στα αυτοκίνητα τους, όλλοι μα όλλοι το ίδιο, στη Σουηδία πχ βάζουν 2,5ρι Τούρμπο κ τα φουσκώνουν στα 450-600 άλογα ανάλογα, κ όλλοι πάνε ευθεία 400 μέτρα η ντριφτ

    Μου έχει μένει στο μιαλλο απο παλαιά πιγενα σε κάτι κόντρες στη Σουηδία κ πάντα εμφανιζόταν ενα οπελ ασκονα Α, 2,2 λ ατμόσφαιρα, τέλειος γυμνό αλλα φτιαγμένο μοτέρ σασμάν κ σλικ, κ πάντα τους ξεκολιαζε όλους, κάτι τουρμπατα Αουντι, ιμπρεζα, βολβο κ με ποιον δεν τα έβαζε κ πάντα ενα με διο αυτοκίνητα μπροστά ήταν.
    Κάτι παρόμοιο θελω να φτιάξω κ εγω, ελαφρή, αναλογία βάρος προς άλογα όσο πιο χαμηλή γίνετε κ ατμόσφαιρα, θα μου πεις σήμερα όλλοι τα τουρμπιζουν στο φουλ αλλα κ πάλι κάτι διαφορετικό απο το τι παίζει στους δρόμους σήμερα

  2. The Following 5 Users Say Thank You to costask2 For This Useful Post:

    BILL007 (15-07-16), giannis z3 (08-10-16), nikos valvetronic (16-07-16), pilot (14-07-16), vagmag (14-07-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP