Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 96

Θέμα: Νέοι Τιμοκατάλογοι BMW - ΜΙΝΙ

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #26
    Εγγραφή
    25-03-14
    Περιοχή
    Glyfada Athens
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    419
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panagiotise46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό που διαπιστώνω, είναι ότι γενικά δεν αξίζει κάποιος να αγοράζει πλέον καινούριο αυτοκίνητο 2000 κυβικών και πάνω γιατί τα τεκμήρια και οι φόροι είναι τόσοι πολλοί ώστε πολλαπλασιάζεται στην ουσία η τιμή του. Για μεταχειρισμένο πενταετίας (όπου και υπάρχει κάποια αξιόλογη μείωση φόρων κλπ) είναι πιο εφικτό, αλλά και πάλι καλείσαι να πληρώσεις τόσα, ώστε αυξάνεται κατα πολύ η τιμή του αυτοκινήτου.

    Έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή η νομοθεσία, σε ωθεί σε μεταχειρισμένα δεκαετίας (όπου και καταργείται ο φόρος πολυτελείας ενώ μειώνονται και πολύ τα τεκμήρια),αν μιλάμε ότι θέλεις να πάρεις ένα αυτοκίνητο "πολλών κυβικών" για τα ελληνικά δεδομένα (ας μη γελιόμαστε τα 2000 κυβικά μόνο στην Ελλάδα θεωρούνται πολλά).

    Εδω θα διαφωνησω, περισσοτερο για αυτοκινητα 2000κυβικων 5ετιας.
    Το κοστος σηματος ( με το συστημα των ρυπων ) + φορο πολυτελειας ερχεται χαμηλοτερα απο ενα αντιστοιχο με κοστος σηματος συμφωνα με τα παλια τέλη.

    Για παραδειγμα :

    Αυτοκινητο του 2009 : σημα + φορος πολυτελειας = 690 + 307 = 997
    Αυτοκινητο του 2012 : σημα ( BMW 320i 184 HP) + φορος ποlυτελειας = 272 + 440 = 720


    Αν μπεις στον χωρο τον 2000 κυβικων, συμφερει να παρεισ αυτοκινητο του 2011 και μετα!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to tsaltinho For This Useful Post:

    Alex_ (09-06-16), Panagiotise46 (08-06-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP