Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dreamer Εμφάνιση μηνυμάτων
ε ναι μαρκο τωρα μην συγκρινεις ε87 με το v40 εχουν και μια διαφορα ηλικιας.επισης ειτε φ20 ειτε ε87 θα εχουν περισοτερους τριγμους απο αλλο αμαξι της ιδιας κατηγοριας λογω ρανφλατ και μονο.αν τα βγαλεις οπως σιγουρα ξερεις μειωνονται.το ε87 επισης εχει αλλο στησιμο απο το φ20 σαν στησιμο.το φ20εχει το στησιμο της 5αρας οποτε αποροφα καλυτερα κραδασμους και τους αποσβενει.
παντως οταν ειναι καινουρια ολα καλα ειναι.εχω μπει και στα αλλα μοντελλα που ειναι 6 χρονων και πανω και τριζουν ολα.οι ελληνικοι δρομοι ειναι αδυσωπητοι!
Έχω την εντύπωση ότι το E87 το έφτιαξαν λίγο στο πόδι για να μπουν στην κατηγορία... ίσως γι' αυτό το άλλαξαν ολοκληρωτικά και σχετικά γρήγορα. Όταν έψαχνα για αγορά είδα αρκετά μεταχειρισμένα και είχα μείνει άναυδος από τους αποχρωματισμούς στους αεραγωγούς, στα χερούλια, στο τιμόνι και σε διάφορα άλλα σημεία. Ούτε σε Fiat δεν βλέπεις τέτοιο χάλι, σε αυτοκίνητα 5-8 ετών. Για τους χώρους δεν το συζητώ καθόλου και επιπλέον, νομίζω ότι και ο κινητήρας που φορούσαν (αυτός με τα 115 στην αρχή και με τα 122 άλογα στη συνέχεια) είναι από τους πλέον ζημιάρηδες και αντιοικονομικούς της εταιρείας. Τον έχει φίλος σε Mini Countryman και έχει αγανακτήσει.