Σινεμπλοκ αμορτισερ κλπ αναλωσιμα κλεινουν κυκλο ζωης πολυ νωριτερα.
Δλδ μετα τα 40.000 χλμ θα επρεπε ολα τα μεταχειρισμενα να απορριπτονται αν σκεφτομαστε τα συγκεκριμενα κομματια.
Ομοιως τα το μαουντ πχ.
Ενα ελατηριο βαρια βαρια θα παει μεχρι τα 100.000 αν και το πιο σωστο ειναι να αλλαζεται καθε φορα που αλλαζεται ενα αμορτισερ.
Ενα αμαξι 100.000 χιλιομετρων (αν ειναι πραγματικα) ειναι η χειροτερα δυνατη επιλογη αν το δουμε ετσι, γιατι κατα πασα πιθανοτητα αγοραστηκε με προοπτικη να κρατηθει οσο δε θα θελει συντηρηση, να δωθηκε οσο ακομα πιανει κατι και πηγε μεχρι εκει αλλαζοντας μονο λαδια.
Αυτος που θα το παρει, για να νιωσει οτι οδηγει bmw πρεπει να δωσει τα μαλλια της κεφαλης του(αν εχει).
Ο δισκος ειναι ραντομ. Απειρος οδηγος μαξ 100.000 χλμ.
Υπαρχουν αμαξια με 1.000.000 που μπορει να θελουν πολλα, αλλα δε θελουν δισκο απο την αλλη.
Τελος ποσα πμ (κμ φανταζομαι, εμενα ο μκινητηρας μου δεν μου εχει στειλει οτι ενα πμ) περιμενεις απο ενα κινητηρα?
Απειρα.
Οσο εχεις ορεξη να τον συντηρεις και να αλλαζεις τα αναλωσιμα θα προχωραει.
Δεν ειναι ζωντανος οργανισμος να περιμενεις να ανανεωσει τα κυτταρα του μονος του και να λες οτι μετα τα 25 πχ σταματαει η ανανεωση και ξεκινα η γηρανση.
Οσο το εργοστασιο τον υποστηριζει με ανταλλακτικα μπορεις να τον κρατας σε λειτουργια.
Τελος παντων για να μην το τραβαω, ειναι τοσα που κανει τη διαφορα μεταξυ 90.000 και 160.000 χλμ αμελητεα.
Ιδιως εδω που μιλαμε για πετρελαιομηχανη.
Οσα χλμ και να εχει το αυτοκινητο θελει σωστο ελεγχο.
Οχι τα 160.000 δεν ειναι καθολου πολλα.
Και δεν ειναι και τοσο επιφοβα για να πεσεις σε γυρισμενο.
Τα γυρισμενα συνηθως σταματανε κατω απο το ψυχολογικο οριο των 100.000.
Η τελος παντων λιγο πανω απο αυτο αν μιλαμε για αμαξι 10ετιας+.