ωραιο θεματακι
λοιπον δικια μου εμπειρια.το 98 φερνω απο την ολλανδια ενα golf 3 1.9tdi .με 350000 χλμ
απο ιδιιωτη ελληνα. μεχρι το 2008 κανενα προβλημα σκυλος το tdi .μετα απο 11 χρονια 220000 το χιλιομετρα φυσικα.
μετα απο ενα συντομο ελεγχο βλεπω λαδια στο ποτηρι των παραφλου.παω συνεργειο με σκοπο να αλλαξω φλατζα και τα σχετικα.
εκει λοιπον η διαγνωση ηταν διαφορετικη. οχι δεν ειναι φλατζα ειναι τρυπιο το ψυγειο λαδιου και πρεπει να αλλαχθει.
φυσικα εγω επιμενω και μετα απο εντονη διαφωνια με δικια μου ευθυνη ζηταω να ανοιχθει καπακι.
για κακη μου τυχη δεν μπορω να ειμαι παρων στην επισκευη αλλα το ρεκτιφιε που πανε την κεφαλη ειναι γνωστος και μαθενω πως η κεφαλι ειναι σε καλη κατασταση απο νεροφαγωματα και τα σχετικα.
κοστος επισκευης 1100 ευρω αλλα εκανα και ιμαντες ,τροχαλιες ενα καλο allaround σερβισακι.
δεκα μερες μετα παθαινω υδραυλικη και το μοτερ σκαει στα χερια μου.
παω σε αλλο συνεργειο (αυτο που παω και σημερα) και μου λενε πως περαν μιας επισκευης τησ κεφαλης και μιας φλατζας ολα τα ολα δεν εγιναν ποτε.
ακολουθει συνεχεια