αν θυμαμαι στο περιπου τις τιμες...ενα μ3 εδω κανει 110.000 και στην αμερικη πχ κανει 60.000
η διαφορα ειναι φοροι που πληρωνεις στο κρατος....
οταν πχ ενας παρει ενα μ3 και εσυ ενα 316 και την αλλη μερα εσυ παρεις ειτε τροπετο μ3 και το περασεις πανω στο δικο σου ειτε αγορασεις καινουρια ανταλλακτικα απο την αντισπροσωπεια δν θα φτασεις ποτε τα 110 ουτε κοντα γτ δν θα πληρωσεις τους φορους που πληρωσε ο αλλος
αυτο δ ειναι παπατζα
αν η μετατροπη ειναι ελληνικη οκ τα εχει πληρωσει ο προηγουμενος...
αν ειναι απεξω ή γνησια καινουρια απο αντιπροσωπεια εισαι ετοιμος να πληρωσεις τους ιδιους φορους? και αν οχι γιατι αφου αλλοι για το ιδιο αμαξι σε χαρακτηριστικα το πληρωνουν?
που θελω να καταληξω?
οτι με το υπαρχον συστημα ο πρωτος ξαναλεω ειναι κοροιδο.....
και σαν πετρολχεντ θελω και εδω το μ3 να κανει 60.000 και οχι να μας ξεζουμιζει το κρατος.....
ετσι και οι μετατροπες θα ειναι λιγοτερες και οι κατοχοι των γνησιων δν θα ειναι κοροιδα
και φυσικα πρεπει να γινονται μετατροπες σωστες οπως και σε αλλες χωρες