Εντυπώσεων συνέχεια...
Μετά απο κάποια εξοικείωση τόσες μέρες, πήγε καλύτερα στο δρόμο από Αθήνα προς Λάρισα.
1) Στο κλασσικό φανάρι Τατοίου αριστερά λίγο πριν την Εθνική, ούσα σταματημένη πρώτη στο φανάρι. Ξεκινώ άθελα μου λίγο καθυστερημένα και στο εκνευρισμένο κορναρισμα των πίσω αυτοκινήτων, ο άσσος απαντά με πέταγμα του ποπού (έτσι για να το δουν καλά)και να μην φωνάζουν και το διόρθωσα. Είχα βγάλει το traction control off. Το φχαριστήθηκα έτσι!
2) Στο κομμάτι μέχρι την Υλύκη, διατήρησε ικανοποιητικές ταχύτητες 130-140, αλλά φαινόταν ευαίσθητο στους πλευρικούς ανέμους και στο οδόστρωμα και δεν μου ενέπνεε εμπιστοσύνη για πιο πολύ.
3) Όλως περιέργως στις στροφές Υλύκης και λίγο πιο πέρα Αλμυρού, είχε υποδειγματική συμπεριφορά, αφού τις έπαιρνε άνετα με 4η και 5η αναλόγως και μεταξύ 130-155. Χμ, ενδιαφέρον.
4) Τέλος στο κομμάτι μετά τον Βόλο και μέχρι τα διόδια πριν την Λάρισα, ο άσσος πλησιάσε ένα "ξεχασμένο" στην εξωτερική λωρίδα 46άρι με πινακίδες ΡΙΧ....και de-badged (οποτε δεν ξέρω αν ήταν 318 ή 320, γιατί για 316 ΔΕΝ πήγαινε όπως θα δείτε) γύρω στα 160...κατά τα άλλα ο΄δρόμος ήταν άδειος!!! Τέλος πάντων ο άσσος δεν καταφέρε να προσπεράσει, αφού το 46άρι ήθελε να μείνει μπροστα
Ο καημένούλης τελίκιασε στα 200 και παραπάνω δεν πήγαινε, ενώ το 46άρι έφευγε με πιο πολλά...
Μετά και απο αυτή την εμπειρία, το συμπέρασμα για το 116d efficient dynamics
- Το ηλεκτρικό τιμόνι παραμένει ένα σοβαρό μειονέκτημα, το οποίο χρειάζεται εξοικείωσης, ώστε να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του σασί
- Το αυτοκίνητο έχει μαλακή ανάρτηση και μπορεί να "πλέει" ανάλογα με το οδόστρωμα. Θα το ήθελα λίγο πιο σφιχτό, αλλά αυτό είναι θέμα καθαρά προσωπικό
- Εφόσον ακολουθήσει κανείς καλές γραμμές (όσο γίνεται, αφού δεν είναι πίστα ο δρόμος), το αυτοκίνητο μπορεί να κρατήσει υψηλές ταχύτητες στις ανοιχτές παρατεταμένες στροφές. Φυσικά δεν ενθαρρύνω κάτι τέτοιο, απλά έγινε ως δοκιμή (αφού δεν μπορούσα να έρθω στην πιστα Σερρών λόγω του συνεδρίου...) και δεν θα επαναληφθεί.
Ελπίζω να μην σας κούρασα.









και να μην φωνάζουν και το διόρθωσα. Είχα βγάλει το traction control off. Το φχαριστήθηκα έτσι!
κατά τα άλλα ο΄δρόμος ήταν άδειος!!! Τέλος πάντων ο άσσος δεν καταφέρε να προσπεράσει, αφού το 46άρι ήθελε να μείνει μπροστα
Ο καημένούλης τελίκιασε στα 200 και παραπάνω δεν πήγαινε, ενώ το 46άρι έφευγε με πιο πολλά...
Απάντηση με παράθεση