Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Θέμα: [E46] φρενα Μ3

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #26
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο τη στιγμη που η δαγκανα εχει δυναμη να ακινητοποιησει τον τροχο και να βαλει μπροστα το abs τα φρενα εχουν ικανοποιητικη δυναμη.
    Αν τους λειπει κατι αυτο ειναι αντοχη που εχει πλεον να κανει με τα υλικα και οχι με τα μεγεθη.
    Οσο για τα μεγεθη ομως... Οι μονοπιστονες δαγκανες ειναι πλευστες.
    Σε πρωτη φαση δουλευουν σαν ακινητες διπιστονες.
    Εκτος αυτου, δεν εχει νοημα να αυξανεις τον αριθμο των εμβολων αν δεν αυξανεται συνολικα η επιφανει που πατα στο τακακι.
    Εδω θα πρεπει να σημειωσουμε οτι δυο πιστονια με αθροιστικη διαμετρο ιση με ενος μεγαλυτερου εχουν πολλη μικροτερη επιφανεια(η επιφανεια του κυκλου ειναι συναρτηση του τετραγωνου της διαμετρου και το (2d)^2=4d^2 για το μονοπιστονο ενω 2d^2 για τα δυο μικρα ισης συνολικης διαμετρου. Ουτε λιγο ουτε πολυ το μονοπιστονο θα ασκησει διπλασια δυναμη απο δυα μικρα που το καθενα εχει τη μιση διαμετρο του. Και αν και σταθερη μια τετραπιστονη μπορει ευκολει να ηττηθει απο μια πλευστη μονοπιστονη.).
    Σαφως και ενα πανακριβο πολυπιστονο κιτ θα προσφερει(οχι πολλα ομως αν εχει σωστα υλικα το μονοποστονο) αλλα αν κανεις δεν το ψαξει και παρει ενα τυχαιο επωνυμο μπορει να βρεθει με πολυ χειροτερα φρενα.

    Τα φρενα του Μ3 υπερεπαρκουν για το βαρος της καροτσας. Αν χρειαζονται κατι ειναι ενα σκληρο τακακι.
    Φυσικα πολλα μπορει κανεις να κανει. Κυριως ομως για τη χαρα του μπαξιματος και οχι για την ουσια του φρεναρισματος.
    Καπως ετσι, αλλα οχι ακριβως ετσι...
    Τα φρενα των bmw, Μ και μη, εχουν υπολογιστει απο τον κατασκευαστη να ακινητοποιουν το αυτοκινητο με την μεγιστη δυνατη ασφαλεια και το κανουν πολυ καλα.
    Εαν ομως ο χρηστης θελει με το bmw του να μπαινει στην πιστα ή να φρεναρει πανω απο 5 φορες καπακι απο τα 200+(250-300), γρηγορα θα καταλαβει οτι αυτην την χρηση το εργοστασιο οταν σχεδιαζε τα φρενα δεν την ελαμβανε υποψιν του καποια χρονια πριν!!!
    Για να λυσει το ανωτερω υπαρκτο... προβλημα, μπορει να βαλει ενα ποιο σπορ τακακι, να αλλαξει τα ελαστικα σωληνακια με μεταλλικα αεροπορικου τυπου και βαλει υγρα φρενων με καλυτερο σημειο βρασμου απο τα μαμα.
    Οταν λεμε ποιο σπορ τακακι, δεν εννοουμε απαραιτητα ενα racing τακακι που θα χρειαζεται να κανει πρωτα 100 χλμ για να ζεσταθει και να αποδωσει τα αναμενομενα, ουτε θα χρειαζεται αλλαγη δισκοπλακας πριν απο αυτο!!!
    Υπαρχουν τακακια που συνδυαζουν τελεια το τερπνον μετα του ωφελιμου, οπως και υγρα υπαρχουν που εχουν αρκετα ψηλοτερο δεικτη βρασμου απο τα bmw και δεν ειναι πολυ υδροφιλα ωστε να χρηζουν αλλαγης μετα απο καθε επισκεψη στην πιστα, ουτε καθε 6 μηνες στην νορμαλ χρηση.
    Ο χρηστης λοιπον εχει τις επιλογες μεσα απο πληθωρα βελτιωτικων προϊοντων να ενισχυσει την αποτελεσματικοτητα του συστηματος πεδησης, συμφωνα παντα με τον δικο του τροπο οδηγησης και τα δικα του θελω.
    Εκτος ομως απο την αποτελεσματικοτητα υπαρχει και αισθηση και η αισθηση σε αντιθεση με την πληθωρα τον παραπανω επιλογων βελτιωνεται με εναν μονο τροπο, την πολυπιστονη δαγκανα!!!
    Δεν μπορει με κανεναν μα κανεναν τροπο μια πλευστη δαγκανα να σου δωσει την αισθηση του φρενου μιας πολυπιστονης, γιατι απλα δεν μπορει να σου δωσει προοδευτικοτητα!!!
    Η πολυπιστονη δαγκανα θα σου δωσει το 100% στο συστημα πεδησης, κατι που η bmw οφειλε να το κανει τουλαχιστον στα Μ μοντελα και πριν την F10...

    Η φωτο ειναι ενδεικτικη για την απολυτη κατανοηση στην διαφορα αισθησης και αποτελεσματικοτητας μεταξυ 6πιστονης και πλευστης 2πιστονης, στο εμπρος συστημα φρενων των Μ5-Μ6 V10.
    Στην περιπτωση της 6πιστονης δυο τακακια με μεγαλη επιφανεια (ευκολοτερη απαγωγη θερμοκρασιας) πρεσαρουν... την δισκοπλακα οποιομορφα μεσα εξω, ενω στην περιπτωση της πλευστης η μια πλευρα του πιστονιου πρεσαρει το τακακι και η αλλη πλευρα σπρωχνει ολοκληρο το σωμα της δαγκανας για να μεταφερει την πιεση στο απεναντι τακακι!!!
    Attached Images Attached Images

  2. The Following 11 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (23-01-16), chrisgiapz3 (24-01-16), diosak (23-01-16), nikos valvetronic (24-01-16), nikosk81 (24-01-16), pilot (23-01-16), Thomelef (25-01-16), vagmag (24-01-16), VanVIC (23-01-16), wheelman (23-01-16), zaharias (23-01-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP