-
12540789_10207135753170855_1030519247704491481_n.jpg
12572982_10207135752650842_5937213595416712521_n.jpg
12540859_10207135752810846_1090876003112384401_n.jpg
6869_10207135753450862_8727168474730053019_n.jpg
12417613_10207135753730869_8240655734198456585_n.jpg
12417853_10207135754050877_9114264841895898332_n.jpg
Η καλή εικόνα του μοτέρ συνεχίστηκε και στο..''υπόγειο''! Ο στρόφαλος είχε ακόμα το μαμά χρώμα ανάμεσα στα κομβία! Η δε φλάντζα κάρτερ ήταν και αυτή σε ιδανική κατάσταση για τα χλμ του μοτέρ και το λαστιχένιο της κομμάτι σαν καινούργιο και μαλακό εν αντιθέσει με άλλα που έχει δει ο Χρήστος ακόμη και απο πολύ ποιο καινούργια μοτέρ που ήταν ξεραμένα και έσπαγαν!
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της λίπανσης με καλά λάδια και το πολύ συχνών αλλαγών! Μη ''τσιγκουνεύεστε'' το λιπαντικό..είναι το ''αίμα'' του μοτέρ!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.

-
The Following 18 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:
A8hnaios (22-01-16), aristent (23-01-16), BILL007 (23-01-16), chrisgiapz3 (23-01-16), costask2 (23-01-16), diosak (23-01-16), doctore (22-01-16), isou (23-01-16), Kazakos Garage (23-01-16), Leonidas_E39 (22-01-16), nikos valvetronic (24-01-16), Panos 316T (22-01-16), Skyline_IS (25-01-16), Thomelef (25-01-16), vagmag (22-01-16), Vasilis M3 (23-01-16), Vassilis ///M (23-01-16), zaharias (22-01-16)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP