Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Θέμα: Καμένες ασφάλειες ύστερα απο αλλάγή μπαταρίας σε 316 Ε90

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tyros1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρίν απο λίγο γύρισα απο τον ηλεκτρολόγο, μου άλλαξε μια ασφάλεια, και τα όργανα στο ταμπλό επανήλθαν. Μόλις πήγα να βάλω εμπρός ακουγόνταν στη μηχανή στην πλευρα του συνοδηγού 1 (τσικ!) και το αυτοκίνητο δεν επαιρνε μπροστά. Ισως να ήταν απο μιζα? Το αυτοκίνητο έχει πάρει μπροστα μετα απο boost και το ερώτη μα μου πλεόν είναι το εξής.
    Ενω όλα τα όργανα, φώτα, αλαρμ, φλας, ραδιο, καλοριφερ, κλπ λειτουργούν, εγώ πρέπει να πάω στην αντιπρωσοπία για έλεγχο μπαταρίας και εγκεφάλου? Η το αφήνω ως έχει?
    Σίγουρα να πας και να "δηλωθεί" η μπαταρία. Στο διαγνωστικό θα σου βγάλει και τι σφάλματα έχει καταγράψει και θα στα σβήσουν. Αυτό που ακούς στο ντουλαπάκι είναι η μίζα, προφανώς δε δίνει αρκετό ρεύμα. Γιατί έβαλες 95ah, έχεις navi και start/stop; Πολλά μου φαίνονται πάντως τα Αh, τόσα είχε και η παλιά;

  2. The Following User Says Thank You to Koyotte For This Useful Post:

    tyros1 (20-01-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP