
Αρχικό μήνυμα απο
nik200
συμφωνω σε ενα πολυ μεγαλο ποσοστο...απλα με την εξης διαφοροποιηση...
οτι οι μηχανολογοι-προγραματιστες κτλ κτλ...του εργοστασιου ξερουν ηδη που υποφερει το μοτερ μετα απο τοσες εργατοωρες δοκιμων...εξου και δεν θα σπασει-ραγισει-μπιελαρει τοσο ευκολα οσο αν το φτιαξουμε εμεις παραπανω σε οποιονδηποτε ρεκτιφιατζη-προγραμματιστη-μηχανικο..ο οποιος δουλευει πιο πολυ στα τυφλα..ιδιως αν το μοτερ ειναι καινουργιο στην πιατσα...μετα απο χρονια τα βασικα τα μαθαινουν και αυτοι..παντα εις βαρος του καταναλωτη...και πραγματι μπορει να μην γινει και τιποτα..αν υπαρξει ο πρεπων σεβασμος και γνωση απο πλευρας του ιδιοκτητη..(που συνηθως ομως γινεται...αργα ή γρηγορα...οχι διοτι ο μαστορας ειναι κακος..απλα δεν μπορει να τα ξερει κι ολα!!!!!)
το σοβαρο ειναι οτι ολοι πατανε πανω στις ανοχες εργοστασιου..γιαυτο και μολις αλλαξεις ριζικα το χαρακτηρα ενος μοτερ..εκει εισαι πραγματικα μονος σου...και ναι μπορει να πετυχει..αλλα μπορει και οχι!