Ενας παρα πολυ βασικος παραγοντας που καθοριζει στο ποσο αξιοπιστο μπορει να ειναι η να γινει ενα βελτιωμενο αυτοκινητο

ειτε ειναι big turbo , ειτε ειναι light ειναι ο προγραμματισμος ECU.

ειναι το κυριο και βασικοτερο μελημα οταν γινεται μια βελτιωση σε οποιοδηποτε κινητηρα, με μελετη ακριβειας στο τι ακριβως πραγματα περιφερειακα η μη χρησιμοποιουνται και με βαση αυτα πρεπει αυτος που αναλαμβανει να προγραμματισει το αυτοκινητο να ξερει ακριβως τι κανει.

οχι απλα πρεπει να ξερει αλλα να προλαμβανει και να ενημερωνει και τον ιδιοκτητη. Τα περισσοτερα λαθη πιστευω οτι γινονται σε αυτο το κομματι.

Επειτα αν περασουμε αυτο το κομματι και παμε στο επομενο. δλδ να φτασουμε στα 500+ εκει δεν νοηται οτι χωρις να ανοιξεις τον κινητηρα και να επεμβεις σε πολυ καλυτερα υλικα μεσα(πιστονια-μπιελες κλπ) να ζητας και αξιοπιστια.

Η αξιοπιστια απο αυτα ακριβως προερχεται.