Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ενας επιπλεον ρολος του βολαν ειναι η ζυγοσταθμιση του στροφαλοφορου αξονα!
Αρα κανονικα οταν αλλαζουμε βολαν πρεπει να κατεβασουμε στροφαλο να ελαφρωσουμε και να ζυγοσταθμισουμε εκ νεου το σετ βολαν-στροφαλο. Βεβαια η ολη διαδικασια στοιχιζει ,και ετσι σχεδον κανεις εκτος απο αγωνιστηκα μοτερ, δεν μπαινει την διαδικασια να την κανει. Βασιζομαστε οτι τα εδρανα του στροφαλου ειναι πολλα, και οτι τα ακριανα ειναι αρκετα κοντα σε βολαν τροχαλια επισεις. Αυτο δεν παυει την αζυγοσταθμια, απλα περιοριζει-εξαλειφει τις ταλαντωσεις.
Εδώ σε έπιασα αδιάβαστο !!!! ο στρόφαλος είναι άλλο κομμάτι που είναι ζυγοσταθμισμένος ξεχωριστά και το βολάν είναι άλλο κομμάτι που το έχουν ζυγοσταθμίσει και αυτό χώρια ….!!!! Δηλαδή το κάθε κομμάτι πάνω στα αυτοκίνητα που περιστρέφονται δεν τα έχουν ζυγοσταθμίσει.???? χρονια πολλα !!!