-
Οποιος αλλαξει μεταλλα να βαλει τα μαμα και να τα ξανα αλλαξει μετα απο 60000 - 80000 χλμ!!!
Τι να κανουν τα vac ή τα wpc οταν το προβλημα ειναι αλλου.
Για να εχουν τα μεταλλα φθορα η λογικη λεει οτι καποιες στιγμες ερχονται σε επαφη με τον στροφαλο, το ερχονται σε επαφη φυσικα ειναι σχετικο..., γιατι εαν ερχονταν σε κανονικη επαφη την ειχαμε κατσει τη βαρκα!!!
Το σιγουρο παντως ειναι οτι για καποιους λογους το μεταλλο καποιες φορες χαιδευει... το κομβιο του στροφαλου, οι λογοι μπορει να ειναι πολλοι, οπως η ελειψη φιλμ λαδιου - ανοχες μονταρισματος - ανοχες στροφαλου - παιξιμο (τεντωμα) στροφαλου - πολυστροφια κινητηρα - παγωμενο ξεκινημα - κ.λ.π, κανεις ομως μεχρι και σημερα δεν μπορει να πει με σιγουρια τι πραγματικα φταιει.
Τα ενισχυμενα μεταλλα της vac ή τα επιστρωμενα της wpc το μονο που μπορουν να προσφερουν ειναι να φανε... το κομβιο του στροφαλου μια ωρα γρηγοροτερα!!!
Η μονη λυση στο θεμα και με το λιγοτερο κοστος ειναι να υπολογιζουμε τα μεταλλα σαν αναλωσιμα... και να τα αλλαζουμε καθε 60000 - 80000 χλμ.
Ζαχο εαν και τα εχουμε πει..., καλοριζικο φιλε και απο εδω!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alexm : 23-10-15 στις 19:53
-
The Following 19 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:
A8hnaios (23-10-15), aristent (23-10-15), BILL007 (23-10-15), chrisgiapz3 (25-10-15), Christos 330 (23-10-15), EVERGET (24-10-15), farmgeo (23-10-15), ghost-rider (25-10-15), JiMk86 (24-10-15), Kazakos Garage (23-10-15), NickM3CS (23-10-15), nikos valvetronic (25-10-15), pilot (23-10-15), steliosm46 (25-10-15), tasos.kamv (23-10-15), Thomelef (24-10-15), vagmag (24-10-15), Vassilis ///M (24-10-15), zaharias (23-10-15)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP