Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 459

Θέμα: Μ3 Ε46 Coupe γνήσιο!!!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νασο, από την λίστα που έγραψες πιο πάνω, τα μόνα έξοδα που πρέπει να κάνει κάποιος όταν αγοράζει ένα αμαξι, πρέπει να είναι ένα καλό σέρβις και τπτ παραπάνω.

    Για να αγοράσει κάποιος αμάξι που χρειάζεται όλα αυτά που λες, πρέπει να είναι μεγάλο θύμα.

    Όταν πήρα το Χ5, ελέγχθηκαν σινεμπλοκ, λάστιχα, δίσκοι, τακάκια, ψαλίδια, ρουλεμάν, αναρτήσεις. Όλα αυτά είναι χιλιάρικα. Και όταν ένα αμαξι τα ζητάει, τότε του γυρνάς απλά την πλάτη.
    Σωστά, και επειδή όλοι μας μέχρι να πάρουμε Μ3 είδαμε κάμποσα, ξέρουμε πως ένα αμάξι κακοσυντηρημένο από έναν ιδιοκτήτη που ψάχνεται να το ξεφορτωθεί για 10-12 k είναι πολύ πιθανόν να πάσχει σε όλους αυτούς τους τομείς. Γι' αυτό υποστηρίζω, όπως και άλλα παιδιά παραπάνω, πως εγώ θα απέφευγα φθηνό Μ3. Το ίδιο έκανα και το 2009 που αγόρασα το δικό μου: Μ3 έβρισκα από 30k και τότε η προσφορά ήταν τεράστια, προτίμησα να πάρω ένα αμάξι με 39k αρχική τιμή ώστε να ικανοποιεί τα στάνταρ μου. Ξέρεις πολύ καλά Θωμά πως το Μ3 δεν είναι Χ5, τρώει τα αναλώσιμά του για πλάκα και με χρήση νορμάλ για αμάξι τύπου Μ3 (ούτε πίστες, ούτε μόνο μόστρα, μέση κατάσταση). Και όλα τα παραπάνω που έγραψα είναι ουσιαστικά αναλώσιμα. Δηλαδή πιστεύεις πως είναι δυνατόν να βρεθεί Μ3 πένα σε όλους τους παραπάνω τομείς σε φθηνή τιμή? Τα Μ3 είναι αμάξια στην καλύτερη 10ετίας, όλα τα παραπάνω θα πρέπει να έχουν αλλαχτεί πλέον μέσα στον κύκλο ζωής ενός Μ3 (εκτός κι αν είναι στη γυάλα με 30k km). Όποιος ιδιοκτήτης έχει δώσει το μεράκι του και τα χρήματά του να το έχει τέλεια συντηρημένο και με όλα φρέσκα δεν παίζει να μην ζητήσει χρήματα....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 3 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    diosak (07-06-15), nik200 (07-06-15), pilot (07-06-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP