σ'αυτο το σασμαν το μονα "αλλα ψιλο πραγματα", ειναι η φλαντζα & οι βιδες του καρτερ και στην καλυτερη μια πλαστικη φυσα που κουμπωνει το καλωδιο του εγκεφαλου....πραγματα που φαινονται πχ. σ'αυτη τη φωτο:
οσο για τις αποτομες αλλαγες,υπαρχει μια πιθανοτητα να λυθει το θεμα με αρχικοποιηση/μηδενισμος της μνημης του σασμαν.....αυτο εχει μια μεθοδο που μπορεις να την κανεις και μονος σου:
αλλα δεν ειναι δεδομενο οτι θα "πιασει το κολπο",αφου το πιο σιγουρο ειναι να το κανουν με το διαγνωστικο της BMW.
η χειροτερη των περιπτωσεων,ειναι να εχουν προβλημα οι ηλεκτροβαλβιδες του mechatronic που ειναι μεσα στο σασμαν και να θελουν και αυτες αλλαγη....
τελος παντων, ειναι μια πολυπλοκη υποθεση το αυτοματο σασμαν και δυστυχως ειναι λιγοι οι μηχανικοι που ασχολουνται με την επισκευη του....στην BMW δε???....το πρωτο πραγμα που σου λενε???.... ειναι η αντικατασταση του!!!
...ενταξη δεν φταινε οι ανθρωποι εκει,αφου η εξτρα εκπαιδευση να επισκευαζουν αυτοματα σασμαν, ειναι μαλλον ασυμφορη και θελει πιο ειδικες γνωσεις.....απ'οσο γνωριζω,αν ο πελατης επιμενει να το επισκευασει,το κατεβαζουν και το στελνουν σε εξωτερικους συνεργατες.
.... δεν ειμαι μηχανικος για να σου πω τι θα πρεπει να κανεις με βεβαιοτητα 100%,.....αλλα επειδη ταλαιπωρουμαι και εγω απο το σασμαν,εχω διαβασει αρκετα ξενα κυριως φορουμ και ενα απο τα πιο ενημερωτικα σου το παραθετω εδω:
https://5series.net/forums/diy-do-yo...thread-137584/
Good luck.![]()