Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 93

Θέμα: [E46] Επισκευή κινητήρα Μ54Β30

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #17
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δεν εχουμε κανει καμια κατεργασια στους κυλινδρους (πχ γυαλισμα) τοτε απλα καθυστερουμε το πατημα των ελατηριων καθως οι κυλινδροι ειναι ηδη γυαλισμενοι. Σε περιπτωσεις που το οβαλιασμα τως κυλινδρων ειναι αρκετο χωρις καποια κατεργασια στους κυλινδρους ακομα και τα καινουργια ελατηρια δεν θα καταφερουν να πατησουν ποτε 100% και θα τσιμπαει λιγο λαδακι.
    Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οταν ειμαστε εντος ανοχων κατασκευαστη, καλο ειναι να ξε-γυαλιζουμε τους κυλινδρους πριν περασουμε καινουργια ελατηρια.
    Εχω την εντυπωση ότι πάντοτε γίνεται θαμπωμα των κυλινδρων σε τέτοιες δουλειές. Είμαι λάθος;

    Και κάτι επιπλέον το μηχανουργείο που συνεργάζεται ο Χρήστος Καζάκος έχει πολύ καλό referense list.

  2. The Following User Says Thank You to kplc16 For This Useful Post:

    pilot (18-05-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP