Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 53

Θέμα: ροϊκή εξέλιξη κεφαλής Μ54Β30

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #33
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να πώ κι εγώ οτι σε σχετική συζήτηση που είχα με τους ανθρώπους της ESS, για το τελευταίο στάδιο-setup (TS3) του κομπρέσσορά τους, συνιστούν porting στην εξαγωγή.
    Όχι οτι είναι απαραίτητο, ούτε χρειάζονται άλλες βαλβίδες, λένε όμως οτι αν υπάρχει δυνατότητα να γίνει, μ´αυτό τον τρόπο γίνεται optimization της απόδοσης.
    Για όσους δεν ξέρουν, αναφέρομαι σε κινητήρα Μ54Β30 με twin-screw ESS κομπρέσσορα που να δουλεύει σε 14-15 psi, με χρήση βελτιωμένης εξαγωγής (χταπόδι, αγών. καταλύτες, εξάτμιση)
    Με τέτοιο set-up (χωρίς μεθανόλες) η ESS μιλάει για απόδοση γύρω στους 450 ίππους (έχει σχέση και τί βενζίνη χρησιμοποιείται)

    Πάντως το porting στην συγκεκριμένη υλοποίηση-εφαρμογή είναι ξεκάθαρο οτι προτείνουν αποκλειστικά για optimization (διορθωτική βελτίωση το αντιλαμβάνομαι) στο πιο "ακραίο" setup του προϊόντος τους.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (05-05-15), turbodog (05-05-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP