-
Προσωπικά πιστεύω πως το Μ5 Ε60 δεν είναι χιλιομετροφάγος. Μπορεί, όπως είπα και παραπάνω, το σουλούπι της 5άρας να σε προδιαθέτει για κάτι τέτοιο, αλλά στην ουσία τα μηχανικά του μέρη έχουν specs που δεν προδιαθέτουν για χιλιομετροφάγο αλλά για ιδιαίτερη κατασκευή. Για πολλά χιλιόμετρα και βαριά χρήση ο κοινός νους θα επέλεγε σε αυτά τα κυβικά ένα μεγάλο, απλό και δοκιμασμένο v8 (ας πούμε), και όχι ένα δεκαπετάλουδο στην τσίτα που να στροφάρει....γιατί στροφάρισμα και ρόπιασμα μετά τις 5000rpm επίσης δεν αποτελούν αρετές για χιλιομετροφάγο, ούτε και η αστεία κατανάλωση του v10. Πολλοί το έχουν πει ότι αυτό το μοτέρ ίσως να ήταν εξαρχής παράτερο για Μ5, πολύ ειδικό για το χαρακτήρα αυτού του "οικογενειακού" Μ. Σίγουρα ο s62 του Ε39, ή ο twin turbo του f10 ταιριάζουν πολύ περισσότερο σε αυτά που ζητάει ο αγοραστής της κατηγορίας των Μ5.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]

-
The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:
alexm (23-04-15), Vasilis M3 (02-05-15)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP