Ευχαριστω πολυ για της απαντησεις.
Ξανα πηγα σημερα καθαρισα πιο καλα τα μπουζι με πολυ ψυλο γυαλοχαρτο ξανα τσεκαρα το κυκλωμα βενζινης και τελικα το αμαξι πηρε μπροστα αρκετα ευκολα.
Ρελαντι κρατουσε κανονικα απο την εξατμιση οσο ηταν σε ρελαντι δεν εβγαζε ασπρο καπνο η οτιδηποτε αλλο αλλα σε μαρσαρισμα εβγαζε μαυρο καπνο,δεν ξερω τι σημαινει αυτο σε Μ44 κινητηρα,επισης ο λεβιες τον ταχυτητων μπορω να πω οτι ειναι ασαφες πολυ χαλαρος δεν ξερω αν απο κατω εχει καποια πλαστικα στην μπιλια που ενδεχομενος να εχουν σπασει.Στο rx7 μου για παραδειγμα ειναι κατι συνηθισμενο και θελουν αλλαγη μετα γινετε σαν καινουργιος.
Ο κλιματισμος οσο και να προσπαθησα δεν καταφερα να τον κανω να βγαλει αερα απο καπου και καποιες φορες εσβηνε η οθονη του.Φοραει δυζονικο κλιματισμο ολο ψηφιακο.
Παντως οσο ηταν αναμενες οι ενδειξεις ολα τα κουμπια δουλευαν μονο αερα δεν εβγαζε
Τελος αυτο το κουτι στην φωτο με τα καλωδια κατω απο το ντουλακι του συνοδηγου δεν ξερω τι κανει παντως ετσι δεν θα επρεπε να ειναι.
Και παλι σας ευχαριστω.
Αααα ξεχασα αν τελικα το παρω επειδη λεω να αλλαξω βαλβολινες στο σασμαν και στο διαφορικο τι νουμερα πρεπει να βαλω?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη petros047 : 15-03-15 στις 14:26