-
απο τα λιγα που εχω καταλαβει ειναι οτι καποια απο τα καινουργια τουρμπισια μοτερ της bmw ειναι αρκετα φιμωμενα και σηκωνουν αρκετα επιπλεον μουλαρια χωρις επιπτωσεις
στο συνολο του αυτοκινητου.για πχ η 320ι που φαινεται ιδια με την 328 αντεχει τα 245 της schnitzer η εστω τα 260 της br αφου stock η 28 βγαζει 260.μηπως ομως τα 245 η schnitzer τα βγαζει πανω απο τα 80 για προφυλαξη μοτερ(,δηλ-χαζη σκεψη- να μην πιεζεται απο χαμηλες στροφες και στην εκκινηση) και μηπως οχι γιατι δεν μπορει να το ξεκλειδωσει
στην 320 δινει +40% που ειπαμε οτι βγαζει stock η 28(εκτος χ1)
στο 328 δινει +18% και στο 335ι +20%
στο 316 ομως δινει +65% σε ενα κινητηρα που η μαμα ανεβαζει 25%(170)
δινει δηλ επιπλεον απο αναβαθμιση bmw 30% δεν ξερω αυτο κατα ποσο επηρεαζει
το ολο συστημα και αν χρειαζεται καποια extra για να σηκωσει. θα προβληματιζομουνα
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP