Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: Αποκατάσταση της τάξης...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skipperakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί το έζησα, και ήταν τελείως απροβλημάτιστο μεχρι τα 96,000 χλμ που το έδωσα, ενώ στο συνεργείο για το SMG με είχαν φοβήσει ότι είναι ναι μεν πιο σπιρτόζικο, αλλα και πιο ευπαθές σε κάποιο βαθμό.
    Η αληθεια ειναι πως το SSG (σαν να λεμε SMG I) εχει θεματα με τις 2 τρομπες. Η μια παει γυρω στα 900¤ και η αλλη στα 180¤. Δειχνει "πιο" αμαξι ομως και το χαιρεσαι περισσοτερο απο το Auto. Το Manual ειναι το πιο οικονομικο απο τα 3 και το πιο fun to drive λογω συμπλεκτη. Ειναι κριμα Roadster με Auto, το σκοτωνει το αμαξι.

    Οι τρομπες αντεχουν, το Z4 ειναι σχεδον 10 χρονων μοντελο. Καποια στιγμη θα χαλασουν. Αν τις αλλαξεις θα αντεξουν αλλο τοσο. Μπορει να τα πουλανε 7.000-10.000 πια, αλλα η συντηρηση τους παραμενει σαν αμαξι των 50.000.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    A8hnaios (18-12-14), chrisgiapz3 (19-12-14), Ptboul (19-12-14), sheriff (18-12-14), Vassilis ///M (18-12-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP