Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: Νερο απο βροχη στη μοκετα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #6
    Εγγραφή
    08-06-12
    Περιοχή
    Αγιος Δημητριος
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    1.787
    Thanked
    2567
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το προβλημα δεν το εχουν μονο τα Ε46, ειναι σχεδον σε ολα τα bmw και εχει να κανει με το εσωτερικο αφρολεξ της πορτας.
    Δεν ειναι απολυτο οτι πρεπει να εχει ανοιχτει για να μπαζει νερο, με τα χρονια καποια ξεκολλανε απειροελαχιστα σε καποιο σημειο, εαν τυχει το σημειο αυτο να ειναι στο κατω μερος και το αυτοκινητο ειναι παρκαρισμενο λοξα, με την βροχη πλημμυριζει για πλακα.
    Η bmw παντως αναφαιρει ρητα, για οποια εσωτερικη επισκευη σε πορτα αλλαγη του αφρολεξ!!!
    Μπορει να χρησιμοποιηθει και το ιδιο εαν δεν εχει σχιστει ως εξης: αφαιρουμαι την παλια τσιχλα απο την λαμαρινα και το αφρολεξ, νεο σιριτι τσιχλας στο αφρολεξ, καλο ζεσταμα με θερμομπιστολο της λαμαρινας, κολλημα του αφρολεξ και πιεση περιμετρικα με τον αντιχειρα.
    Επειδη η αφαιρεση της παλια τσιχλας απο το αφρολεξ ειναι δυσκολη και το πιθανοτερο ειναι να σχιστει, 35 ευρα εχει το αφρολεξ στην bmw.
    Πληρης περιγραφη!
    Εγω να σου πω την αληθεια οταν αλλαξα γρυλλους δεν το ξερα και μαλλον ουτε ο ειδικος μαστορης μεχρι που το διαπιστωσα!
    Οταν αλλαξα ηχεια ξεκολλησα οσο το δυνατον λιγοτερο και το ξακολλησα λιωνοντας την τσιχλα με μπιστολακι!
    Σημερα πχ με το νιαγαρα που κατεβασε δεν εμπασε ....αρα μαλλον επιασε
    Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.

  2. The Following User Says Thank You to Dermatis For This Useful Post:

    alexm (24-10-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP