Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδή μας λες ότι σου έκαψε το 10-60 που προορίζεται για κλασικές και παλιές μηχανές λόγο μηχανικών ωστηρίων και ότι κώλωσε στο 10-40...?
Ναι πολυ απλα φιλε μου το αυτ. μου δεν κανει στην προδιαγραφη και στους εξοδους του 10-60. αν ηθελα 10-60 μπορουσα να μου στειλουν απο γερμ. κατευθειαν.
σωστο και γνησιο και οχι μουφες ελληνικης αγορας αλλα δεν κανει για μενα
Το 10-60 ειναι λαδι με εξοδους για 4 βαλβ. ανα κιλινδρο βανος GTI με μικρη ποσοτητα στο καρτερ κ.α.
δλδ. αυτ. που εχουν μικρη χωριτικοτητα λαδιου στο μοτερ 3-4 λιτρα για εκει ειναι ο.κ. στο χωρο λειτουργειας ενος μοτερ ανα δευτερολεπτο ανεβαινει απο την αντλια περιπου 500-600 μλγκ λαδι και , οταν μισο κιλο καυτο λαδι πεφτει σε 3 και 4 κιλα τοτε δημιουργει προβλημα γιατι η ποσοτητα ειναι λιγη και 3 ψυγεια να βαλης δεν επαρκουν οποτε χρειαζετε ενα λαδι που οι εξοδοι του πρεπει να αντεχουν σε τετιες θερμοκρασιες και περιστασεις
αλλα σε μενα ομως οταν μισο κιλο πεφτη μεσα σε 7μιση απο 8 κιλα συνολικη ποσοτητα δεν , τρεχει τιποτα οποτε το λαδι παντα ανεβαινει κρυο και φρεσκο το 10 -40 full synthetic ειναι αρκετο
δεν ειναι τυχαιο που ο κατασκευαστης στο 850CSI δεν εβαλε καν οργανο θερμοκρασιας λαδιου αφου σου λεει οτι οσο και να σκιζης το μοτερ αυτο στο μανισιο κοφτη 6.500 εως 7.000 στρ. no problem