Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπραβο Στρατο για την ερευνα σου...οταν μιλαγα για λαδι 0-40...κατι ηξερα...
Τελικα ισως χρειαζοτανε και μια δευτερη αλλαγη στρωσιματος,ωστε να ειναι μικροτερες οι τιμες των διαφορων μεταλλων μεσα στο λαδι σου...Ισως δλδ να αλλαζες το λαδι στα 5000χλμ αντι για 11000 ωστε να μην περαστουν τα ορια των μεταλλων...Για αλλη μια φορα μπραβο σου παντως...
Υ.Γ. και για να μην ξεχνιομαστε...καλη επιτυχια στους αγωνες...
Ευχαειστώ Δημήτρη Στο επόμενο καινούριο (αν με αξιώσει ξανά ο Θεός με αυτά που γίνονται) θα γίνει πάλι αλλαγή στα 1500 και στα 5000 km για τους παραπάνω λόγους. Να πώ την αλήθεια, το λάδι ήθελα να το αλλάξω ακριβώς στις 7500 km αλλά λίγο οτι δεν μένω μόνομιμα στην Ελλάδα, λίγο οτι "Ελα μωρά 1.5 εβδομάδα έμεινε να τελειώσουν οι Χριστουγεννιατικες διακοπές, άστο για το Πάσχα που θα ξαναέρθω" μαζεύτηκαν τα χιλιόμετρα.

Καλά αυτό με του αγώνες ήταν κορυφαίο χαχαχαχα.Τους έγραψα οτι είχα μόνο ένα trackday και αυτοί το πήρα πολύ στα σοβαρά χαχαχαχα. Ευχαριστώ πάντως, αν και δεν βλέπω να κανονίζεται σύντομα τίποτα

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολύ καλή έρευνα Στράτο. Το obc πόσο διάστημα σου έδινε ακόμα?

Απ'ό,τι φαίνεται πάντως, μετά και την δεύτερη αυτή έρευνα (με πρώτη του Σταμάτη), γίνεται ξεκάθαρο ότι κατά κανόνα, τα λάδια αντέχουν πολύ περισσότερο από 5-7.000 χλμ που τα αλλάζουν ορισμένοι και μάλιστα σε απλούς τετρακύλινδρους-εξακύλινδρους, ούτε καν τούρμπο κινητήρες.
Ευχαριστώ Bill και Αρη

Λοιπόν, το OBC για τα λάδια δείχνει σταθερά αλλαγή στα 23.000 km χωρίς να ανεβοκατεβαίνει καθόλου. Οπως φάνηκε απο την ανάλυση, τα λάδια δεν είναι τελειωμένα αλλά έχουν τουλάχιστον 4-5.000 km σε κανονικούς ή και λίγο πιεσμένους ρυθμούς.

Κανείς δεν έχασε να αλλάζει το λάδι αρκετά νωρίς, ειδικά σε αυτοκίνητα που είναι πολύ πιεσμένα ή έχουν γίνει εκτεταμένες μετατροπές ΠΧ απο ατμο σε turbo. Παρόλαυτα, θα ήθελα πολύ να δώ ένα δείγμα απο λάδι με 18.000 km και αν γινόταν να πιέζεται σε μεγάλο βαθμό ο κινητήρας.