Ας τα πάρουμε από την αρχή τα πράγματα.
Ένας κινητήρας diesel για να αποδώσει δύναμη χρειάζεται μόνο καύσιμο άλλωστε μόνο με αυτό δουλεύουν γιαυτό και δεν έχουν μπουζί. Το τσιπ για να σου αποδώσει τα 10-20 άλογα παραπάνω ή θα σηκώσει πίεση στο τούρμπο ή θεωρητικά θα παρέμβει στην αντλία στα ατμοσφαιρικά. Έτσι βγαίνει και οφ η αντλία.

Το θέμα της καδένας είναι λίγο μυστήριο μιας δεν έχεις άλλα στοιχεία στα χέρια σου, πχ φωτογραφίες το πιο σημαντικό. Λόγω της ξεπερασμένης πλέον τεχνολογίας μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή αν οι βαλβίδες εισέρχονται ή όχι στο θάλαμο καύσης, κάτι που σημαίνει ότι αν εισέρχονται τότε ναι με κομμένη καδένα πας άκλαφτος.



Το καλύτερο πιστεύω που μπορείς να κάνεις είναι να τους πεις να μην το πειράξουν μέχρι να πας εκεί.