Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 64

Θέμα: Βλάβη Ελαστικών...!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #19
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.058
    Thanked
    654
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φανταζομαι ότι μαντευετε οσοι δεν ξερετε την απαντηση, αν παλι όχι τοτε ναι είναι οι προδιαγραφες ελαστικων και οι δεικτες ταχύτητας σε συνδιασμο με την θερμοκρασια.
    ομολογω οτι ειμαι ενας απο αυτους που δεν το ηξερε.νομιζα οτι οφειλεται σε αλλους λογους που ειχαν να κανουν με μηχανικα και οχι με ελαστικα!
    στα M ομως γιατι βαζουν συμβατικα?εκει δεν ειναι που θα χρειαζοταν περισσοτερο τα ρανφλατ για λογους ασφαλειας οπως λες?δλδ. αν ειναι ενα αυτοκινητο που κινδυνευει ο κατοχος του περισσοτερο να παθει ζημια στον δρομο απο ενα ξαφνικο κλαταρισμα ειναι ενα M που τρεχει με πολλα χιλιομετρα.δλδ. εκει που του βαζουν συμβατικα του λενε πανε σκοτωσου?
    ξερω εκει θα πεις αν καποιος παει να αγορασει ενα ακριβο αυτοκινητο και εχει ρανφλατ θα το αποριψει.θα πει στην αντιπροσωπεια καλα με δουλευετε?
    και γιατι να μην κανουν το ιδιο και αυτοι που πανε αν αγορασουν ενα 3αρι-5αρι με πανω απο 2-2.500 κε. που κιαυτα ειναι γρηγορα μοντελλα?που παρα πολλοι ιδιως στην αμερικη το κανουν.φευγουν απο την εταιρεια και απο καθε εταιρεια αυτοκινητων που εχουν ρανφλατ πανω τους.
    θελω να πω με λιγα λογια οτι αφου ειναι θεμα ασφαλειας εμενα μου φαινεται παραλογο να μην τα βαζουν στα πιο γρηγορα αυτοκινητα και εκει να κανουν εκπτωση στην ασφαλεια για να πουλησουν.
    ειμαι και εγω υποστηρικτης της αποψης σου απλα θετω και ενα ερωτημα σε εσενα που εισαι και πιο ειδικος,εντελως φιλικα παντα!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dreamer : 20-08-14 στις 08:10

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP