-
Εγώ πιστεύω ότι κακώς τα συγκρίνετε...
Είναι καινούργια μοντέλα και οι πωλήσεις σε Ελλάδα έχουν μειωθεί αρκετά, οπότε δεν ξέρουμε ακόμα αν όντως έχει πιο ακριβό ή πιο φτηνό σέρβις, δεν ξέρουμε αν έχει ή θα παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, καμιά αντλία κανένας πολλαπλασιαστής κάνα τρισιμπιντέρ κάνα ζιγκλέρ...
Το να κάνεις σέρβις σε ένα 1600κ.εκ κινητήρα δεν κοστίζει κάτι παραπάνω στα καινούργια, πάνω κάτω την ίδια χωρητικότητα λαδιού έχουνε. Άντε το φίλτρο καμπίνας ή το αέρος να είναι λίγο πιο ακριβό.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 18-08-14 στις 21:24
-
The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP