Εχετε βαλει σε λαθος θεση τον αισθητηρα θερμοκρασιας λαδιου τοτε......ειτε δεν δουλευει σωστα....90-105 βαθμους στο λαδι δουλευουν τα περισσοτερα αυτοκινητα,παρε παραδειγμα τα Μ3,ενω τα καινουρια τουρμπακια φτανουν και τους 120+ και θεωρειται φυσιολογικο.....Οι στροφες ρελαντι ειναι διαφορετικες σε καθε τουρμπινα,ενδεικτικο ηταν αυτο που σου'πα με μια δοση υπερβολης,αλλα δεν παιζει ρολο(οι περισσοτερες τουρμπινες της αγορας γυριζουν στις 10-20.000σαλ στο ρελαντι του αυτοκινητου,αλλα αυτο εξαρταται απο πολλους αλλους παραγοντες)....Το αποτελεσμα ειναι το ιδιο..η τουρμπινα ειναι ζεστη εφοσον ειναι ζεστο το μοτερ...Δλδ αν εσυ πας μια βολτα 300χλμ ατουρμπιστος και ξαφνικα θες να πας γρηγορα,θα ξεκινησεις να τουρμπιζεις σταδιακα και μετα θα πατησεις τερμα??Ποιος στο'πε αυτο???Και φυσικα το λαδι και το νερο ψυχουν την τουρμπινα,οπως και το μοτερ σου..Οι τριβες το ζεσταινουν,οπως και την τουρμπινα μεσα στο cartdridge της...Τι αλλο περιμενεις να ζεστανεις δλδ με τα σταδιακα τουρμπισματα???
υ.γ δεν ζητησα μαθηματα λειτουργιας της τουρμπινας,ευχαριστω πολυ...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....