Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 256

Θέμα: Airplane's Video...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.734
    Thanked
    17913
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΧΑ!! Το έχουμε ξανασυζητήσει και πρόσφατα έχουν ''έρθει στο φως'' και κάποια άλλα στοιχεία από παλιούς εργαζόμενους(μηχανικούς,πι λότους) της Ολυμπιακής που έλαβαν μέρος και στην διερεύνηση, επίσης και αρχεία απο το FDR(Flight Data Recorder) και την ανάλυση της Boeing βάση των στοιχείων αυτού!
    Το λοιπόν, τα πράγματα ΔΕΝ έπρεπε να φτάσουν σε αυτό το σημείο!! Έγιναν και κάποια...''λαθάκια'' απο την πλευρά του πληρώματος!
    Κατ'αρχάς να πω οτι οι κινητήρες που φορούσε το 47ρι ήταν Pratt&Wittney JT9D-7A με σύστημα έγχυσης νερού-μεθανόλης. Οι κινητήρες εκείνης της τεχνολογίας απαιτούσαν πολύ προσεκτικό χειρισμό ώστε να μην τεθούν εκτός ''φακέλου'' λειτουργίας και έχουμε Overtemperature, Overboost, Compressor stall κλπ όμορφα πράγματα! Σήμερα με τα συστήματα FADEC(Full Authority Digital Engine Control) ο υπολογιστής έχει υπολογίσει όλα τα δεδομένα(θερμοκρασία, βάρος απογείωσης, ανέμους, υγρασία κλπ) και βγάζει ποιο είναι το μέγιστο N1 η EPR(Engine Pressure Ratio) που απαιτείται. Οι χειριστές απλά ''τερματίζουν'' τις μανέτες και όλα τα αναλαμβάνουν τα ηλεκτρονικά! δεν θα θέσουν ποτέ τον κινητήρα εκτός παραμέτρων.
    Τότε όμως, απαιτούνταν λεπτοί χειρισμοί και οι πιλότοι αύξαναν το όριο σταδιακά και από ένα σημείο και μετά ο Ιπτάμενος Μηχανικός έκανε το fine tuning στην ώση των κινητήρων, πάντα όμως λίγο λιγότερο απο το maximum για λόγους ασφαλείας.
    Εκείνη την μέρα λοιπόν, με βάση τα δεδομένα, το Go-Around Thrust(μέγιστο) ήταν 1.41 EPR. Κατά την απογείωση υπήρξε καταστροφική αστοχία του Νο.3 κινητήρα και 7 δεύτερα μετά ο Ιπτάμενος Μηχανικός έκλεισε τα ''νερά'' εντελώς, αυτό ήταν και λάθος ερμηνεία της εντολής του Κυβερνήτη! ΟΜΩΣ οι εναπομείναντες 3 ''καλοί'' κινητήρες ΔΕΝ δούλευαν στο μέγιστο της απόδοσής τους και παρέμειναν έτσι για τα επόμενα 30 δευτερόλεπτα! Τα στοιχεία ήταν:
    Κινητήρας Νο.1 1.343 EPR, κινητήρας Νο.2 1.337 EPR, κινητήρας Νο.4 1.332 EPR.
    Μετά το πέρας των 30 αυτών δευτερολέπτων, η ώση στους κινητήρες αυξήθηκε αλλά και πάλι ΟΧΙ στο μέγιστο δυνατό και παρέμεινε έτσι για ακόμα 100 δευτερόλεπτα!
    Σίγουρα το πλήρωμα έκανε ΦΟΒΕΡΗ δουλειά με βάση τα δεδομένα στοιχεία και την ώση που έδιναν οι κινητήρες, αλλά η Boeing δηλώνει πως δεν θα έπρεπε να φτάσει η κατάσταση εκεί, αφού κάθε τύπος αεροπλάνου είναι πιστοποιημένος να μπορεί να απογειωθεί με το μέγιστο βάρος με τους μισούς κινητήρες σε λειτουργία! Το Jumbo είχε τα 3/4 σε λειτουργία! Ξαναλέω όμως πως με βάση τις συνθήκες βάρους, θερμοκρασιών και ώσης των κινητήρων, το πλήρωμα πέταξε το αεροσκάφος κυριολεκτικά εξωπραγματικά!! Τώρα, γιατί δεν έδωσαν πλήρη ισχύ στους κινητήρες δεν το ξέρω. Πιθανόν λόγω της φοβερής πίεσης να το..ξέχασαν! Το πιθανότερο είναι να μην ήθελαν να ''στρεσάρουν'' τους κινητήρες άλλα όταν ακούς να λένε πως θεωρούσαν το αεροπλάνο και τους εαυτούς τους ξεγραμμένους, ε τότε δεν σε νοιάζει τι θα πάθουν τα μοτόρια! Τα ''δίνεις'' όλα μπας και...Οπως και να έχει η ιστορία έγραψε και ευτυχώς κατάφεραν να αποτρέψουν ένα τρομακτικό δυστύχημα!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    A8hnaios (16-08-14), aristent (16-08-14), katsaraios (16-08-14), Vassilis ///M (16-08-14)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP