Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: κομπρεσσορας μολις μπηκε.......

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #23
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    H θερμοκρασια στο υπερτροφοδοτουμενο ανεβαινει για δυο λογους.
    1) λογω της αδιαβατικης συμπιεσης εχουμε αυξηση της θερμοκρασιας του αεριου.
    Αυτο στα 0,4 bar ειναι ανυπαρκτο.
    2) Λογω της θερμοκρασιας που εχει ο ιδιος ο συμπιεστης.
    Αυτος ειναι κ ο κυριος λογος εκτιναξης της θερμοκρασιας εισαγωγης απο το τουρμπο που πυρωνει απο τα καυσαερια.
    Ο μηχανικος υπερσυμπιεστης αντιθετα δουλευει σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες.

    Συνεπως θεωρητικα ειτε ενα ειτε 50 πατηματα το ιντερουλερ σε κομπρεσσορατο με 0,4 μπαρ δεν μπορει να προσφερει πολλα.
    Αν ανεβουν οι πιεσεις θα προσφερει μειονοντας τις θερμοκρασιες που αναπτυσσονται λογω των αδιαβατικων συμπιεσεων, αλλα και παλι δεν θα κανει τη νυχτα μερα, οπως συμβαινει με το τουρμπο.
    Γιατι δεν υπαρχουν αυτες οι εξωπραγματικες θερμοκρασιες για να τις μειωσει.


    Αφηνοντας τις θεωρητικουρες, επειδη στο παρελθον εχω κομπρεσσαρει αυτοκινητο σε παραπλησια πιεση (0,45bar) και στην αρχη δεν ειχα ιντερκουλερ ενω μετα εβαλα...

    Τα μονα καταφερα ηταν να πεταξω τα λεφτα μου και να αποκτησω lag που πριν δεν ειχα.
    Στεναχαρηθηκα, ψαχτηκα και εμαθα με τον ακριβο τροπο.
    Τες πα.

    Ενα επιχειρημα ακομα?
    Εκει στην ess γιατι λετε δε βαζουν?

    Αυτα. Σορρυ αν κουρασα.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (18-07-14), katsaraios (18-07-14), Vassilis ///M (18-07-14), wheelman (17-07-14), zaharias (17-07-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP