-
κατα 99% το προβλημα λυθηκε!!!!










βεβαια 100% δεν ειναι σιγουρο,διοτι λενε οτι πολλες φορες μετα ερχεται δριμυτερο fault.....

επισης ,δεν εχω κανει καποιο μεγαλο ταξιδι,απλα ανοιξα για αρκετη ωρα πανω απο 160 χιλ./ωρα,δηλαδη με ταχυτητα που θα παρουσιαζε σιγουρα το προβλημα.
Η λυση λοιπον δοθηκε με την αντικαστασταση λαδιων στο σασμαν!!!
ουτε μπαταρια,ουτε ρευματα.......
μια απλη αλλαγη λαδιων εκανα σε εξειδικευμενο συνεργειο BMW (Παλιοκωστας Χρηστος) στη Λαρισα,αλλαζοντας οπως οριζει και η BMW την ελαιολεκανη που εμπεριεχει και το φιλτρο,αλλα βαζοντας λαδια της Mayle.
Το κοστος μαζι με την εργασια ηταν 250 ευρω,ενω στην BMW, με τα "δικα της" λαδια ,ηταν 550 ευρω!!!
ευχομαι και ελπιζω να μην ξανακουσω για: "transmission replace".....
-
The Following 19 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:
Bazil Van Sinner (18-06-14), BILL007 (18-06-14), bill_m3 (18-06-14), BMWNAOUSSA (01-08-14), chrisgiapz3 (19-06-14), deepBLUE (18-06-14), E60_Arkadia (18-06-14), isou (18-06-14), mark e92 (18-06-14), nikos valvetronic (18-06-14), nikos1400 (18-06-14), Panos 316T (18-06-14), PANOS-E60 (18-06-14), Ptboul (19-06-14), tokiko (18-06-14), vagmag (18-06-14), wheelman (18-06-14), zgouriazmenos (19-06-14), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (18-06-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP