Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
Για την ακρίβεια γίνεται πιο μαλακό όταν βγαίνουν οι τροχοί πιο πολύ προς τα έξω, μιας και το effective spring rate της ανάρτησης μειώνεται (μπακαλίστικα, κάνει μεγαλύτερο μοχλό).
Εγώ δεν είχα θέμα να διαβάζει το δρόμο, άλλωστε το εργοστασιακό όφσετ ήταν εξαιρετικά συντηρητικό.
Βέβαια εμπρός είχα και αρκετό κάμπερ και βοηθούσε στο να κάθεται ο τροχός σωστά.
Ο Θέμης πήρε για το δικό του κουπέ κάτι άλλες 17χ8 ΕΤ20 που είχα και είναι σαν τρακτέρ το δικό του Ζ3 κουπέ.

Εσύ ξέρεις τι θέλεις, εσύ αποφασίζεις.
Εγώ τότε ήθελα ελαφρυές ζάντες με μικρό όφσετ για να μεγαλώσει το μετατρόχιο.
Ήταν και όμορφες οπότε ήμουν 100% ευχαριστημένος.
Για αυτό οι πεντάρες όλες έχουν μικρά όφσετ ε?? Χρόνια είχα την απορία! Για όλα υπάρχει εξήγηση τελικά