
Αρχικό μήνυμα απο
turbodog
Welcome to the FI world! Τα προβληματα ειναι και αυτα μερος της διαδικασιας. Οσοι εχουν ασχοληθει με εκτεταμενες μετατροπες τα εχουν αντιμετωπισει.
Το προβλημα σου με το ρελαντι, (αν δεν στρωσει αφου ο εγκεφαλος ισως να χρειαζεται καποιο χρονο για adaptation-αν τον εχεις κανει και reflash- οποτε προσπαθει να αποκτησει καινουργιες fuel trimming curves στο ρελαντι μιας και εκει δουλευει σιγουρα closed loop) πιθανον να οφειλεται στη θεση της σκαστρας, που αν βρισκεται πολυ κοντα σε ενα ευαισθητο MAF, κατα την εκτονωση της επηρεαζει την ροη του αερα (με την δημιουργια μικρου στροβιλισμου) και κατα συνεπεια και την ποσοτητα που ψεκαζουν τα μπεκ στο ρελαντι. Αυτο παιρνει καποια δευτερολεπτα και μετα απο λιγο ομαλοποιειται η ροη του αερα και κατ επεκταση οι στροφες του ρελαντι.
Αν αλλαξεις σκαστρα προσπαθησε να χρησιμοποιησεις κλειστου τυπου. Οι ανοιχτου τυπου, μιας και χρησιμοποιεις MAF ειναι πιθανο να σου δημιουργησουν περισσοτερα προβληματα στο ρελαντι. Υπαρχουν βεβαια και οι διπλου εμβολου που εχουν επιστροφη αλλα ταυτοχρονα και εκτονωση στον αερα (by pass & blow off). Το καθε αυτοκινητο αντιδρα διαφορετικα οποτε η δοκιμη ειναι ο καλυτερος σου συμβουλος σε αυτες τις περιπτωσεις. Good Luck!