Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 98

Θέμα: Αναρτήσεις

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.562
    Thanked
    2766
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    θα συμφωνησω με τον ghost rider στο θεμα του ε46,οτι οι αντιστρεπτικες και η αφτερμαρκετ αναρτηση είναι απαραιτητη για αυτόν που θελει το κατι παραπανω σε οδικη συμπεριφορα όταν πιεζει το αυτοκινητο ,χωρις να μπαινει σε πιστα.

    το ιδιο εχω διαπιστωσει σε ε36. και από τα λεγομενα του νικου και αλλων κατοχων ε92 το ιδιο ισχυει και στο 335. από την στιγμη που καποιος θελει το κατι παραπανω καπου θα κανει και καποιο συμβιβασμο. δεν μπορει να εχει εξτρα κρατημα με την ιδια ανεση που ειχε πριν. εκτος από τις κορυφαιες μαρκες όπως αυτές που αναφερθηκαν , αρκετα καλη δουλεια κανει και η D2.και το λεω γιατι την ειχα πριν την PSS9 και ειχα μεινει ευχαριστημένος, αλλα δεν ειχα παραγγειλει την σωστη για το δικο μου μοντελο.

    πιστευω ότι δινει μεγαλυτερη ελευθερια στον ιδιοκτητη να επιλεξει την ρυθμιση που τον ικανοποιει από ένα αντιστοιχο μονιμο set -up που προσφερει μια αναρτηση mpack,hartge,σνιτζερκτλ.οσον αφορα τις αντιστρεπτικες εως ένα βαθμο μπορει να κανουν λιγο πιο αποτομο το αυτοκινητο στο ξεκολλημα αλλα μειωνουν αισθητα τις κλισεις και τονωνουν το κρατημα.

    και το λεω εχοντας οδηγησει απλα ε46-ε36 και μ-πακ. η διαφορα ηταν πολύ αισθητη ειτε προκειται για 318 ειτε για 330.εχοντας οδηγησει και ε46 με αφτερμαρκετ αντιστρεπτικες και pss9 ,νομιζα ότι οδηγουσα άλλο αυτοκινητο. πιστευω ότι αφου οι παραπανω αλλαγες εχουν αποδωσει σε μικρότερης ιπποδύναμης αυτοκινητα θα δωσουν και στο 335 το κρατημα που θελει

  2. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (27-04-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP