-
Καλησπερα,
Εγω επειδη απ οτι καταλαβα δεν θες το αμαξι για πιστα θα σου έλεγα πρωτα να κανεις ενα ελεγχο στην ευθυγραμιση σου και στα σινεμπλόκ.
Καμια φορα η ευθυγραμιση γινεται χαλια χωρις να το καταλάβουμε ή μπορει να εχουμε χαλασμενο σινεμπλόκ και η συμπεριφορά του αυτοκινητου μαζι με το κρατημα χανονται.
Αν στον ελεγχο ειναι ολα οκ ή για καποιο λόγο το αυτοκινητο σου δεν σε ικανοποιά θα σου ελεγα να ακολουθησεις τη λυση που σου εχει γραψει ο Στεφανος ή ενα αλλο παρόμοιο επονυμο και δοκιμασμενο κιτ με αμορτισερ και ελατηρια.
Ειμαι εναντια στο να μπαινει μια ρυθμιζόμενη coilover αναρτηση σε καθημερηνό αυτοκινητο που δεν μπαινει στη πιστα και ο λόγος ειναι ότι τις περισσοτερες φορες χανεται η ανεση (ειδικά με φτηνες αναστησεις τυπου D2, BC Racing, K-Sport και λοιπές κινεζιές).
Τις περισσοτερες φορές χανεται και το κρατημα.
Μια ρυθμιζομενη αναρτηση για να δουλευει σωστα και στη καθημερηνότητα θελει να εχει το καταλληλο valving, τα καταλληλα ελατηρια, τα καταλληλα λαστιχα και το αντιστιχο σεταπ.
Πραγμα που κοστιζει αρκετα, και οπως εχω καταλάβει δεν εχεις αυτη τη στιγμη τη δυνατότητα να κάνεις.
Τα επώνημα κιτ αναρτησεων "street/track" απο εταιρίες που εχουν την ποιότητα και την τεχνογνωσια να κανουν αναρτησεις που να ειναι αποδωτικες στη καθημερηνοτητα και στη πιστα οπως ειναι η KW, Nitron, Ohlins, Aragosta, και πολλες αλλες κοστιζουν αρκετα και θελουν και καποια γνωση για να ειναι στο αμαξι.
Η ρυθμιζόμενη αναρτηση δεν ειναι κατι το οποιο το πεταμε πανω στο αμαξι και δια μαγειας βρησκουμε το κρατημα που χασαμε.
Ποσο μαλλον οταν προκειτε για αναρτησεις απο εταιρίες που παράγουν αναρτησεις και πολλες φορες ο πελατης δεν γνωριζει τιποτα απο τις προδιαγραφες τους .
Γι αυτο θα σου ελεγα για ακομη μια φορά οτι θα ηταν καλυτερα να επιλεξεις κατι σαν και αυτο που σου εχει γραψει ο Στεφανος.
Οσον αφορά τις αντιστρεπτικές και εδω καμια φορά ειναι αμφιλεγομενα τα αποτελέσματα.
Οι παχυτερες αντιστρεπτικές περιοριζουν τις κλισεις του αμαξόματος αλλα το αμαξι πλεον εχει αλλες αλλες απαιτησεις απο την αναρτηση και τα λάστιχα για να βρει προσφυση σε στροφές και αυτό γιατι δεν σημαινει οτι οταν αμαξι εχει ενα ποσοστο ρολλ, αυτοματα σημαινει οτι χανει και κρατημα.
Πολλες φορες γινεται το αντιθετο και πρεπει να υπαρχει και ενα ποσοστο κλισεων.
Τεσπα, ευχομαι να κανεις τι καλυερη επιλογη για το αυτοκινητο σου.
M3 CSL
-
The Following 4 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:
chrisgiapz3 (27-04-14), Dimitrios (30-05-14), NikosE92 (27-04-14), Spiros335i (26-04-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP