-
Το θέμα δυστυχώς δεν είναι η αορά...είναι το μετά. Δεν θέλει και πολύ για να αποδειχθούν τρύπιοι κουμπαδάρες, ασχέτως αν γίνει καλός έλεγχος πριν. Εκτός και αν αποδέχεσαι να έχεις ένα αυτοκίνητο κακό/μισό-συντηρημένο. Είναι πολύ παλιά πλέον αυτοκίνητα. Και δεν αναφέρομαι σε βλάβες...αλλά σε αναλώσιμα. Θέλει πολύ προσοχή και τύχη. Αυτά που λέω αφορούν και 316 και 318is.
Επίσης τα μισά 318is είναι κυνηγημένα/ταλαιπωρημενα και καγκουρεμένα...και μέσα στην πόλη καίνε πολύ για τα ελληνικά/μνημονιακά δεδομένα...Αν δεν έχεις τρέλα/μεράκι/διαθέσιμο χρήμα, συμβουλή μου είναι να μην προχωρήσεις...
YΓ: Επίσης να σημειώσω ότι από ό,τι φαίνεται ο φίλος δεν έχει ούτε τρέλα, ούτε τίποτα με το 316, μιας και από τότε που ρώτησε, δεν έχει ξαναμπεί μες στο φόρουμ!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 21-04-14 στις 15:13
Ε36 M44Β19
-
The Following 3 Users Say Thank You to 6ylinder For This Useful Post:
kplc16 (25-04-14), nikos1400 (23-04-14), Ptboul (24-04-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP