Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Συντηρηση Μ3 (σινεμπλοκ,αφρος ΒΜW etc)

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μια παρένθεση.

    καταρχήν το αν είναι ή δεν είναι κομμένο το πάτωμα απο ένα Μ-τρίο, δεν έχει να κάνει τόσο με τον ιδιοκτήτη, όσο με την αστοχία του εργοστασίου. συμφωνώ ότι υπάρχουν αμάξι τα οποία πωλιούνται μέχρι και σήμερα τα οποία δεν έχουν ανοίξει, ή τουλάχιστο έτσι φαίνεται. μη νομίζετε ότι μπορείς να βγάλεις άκρη με την γέφυρα φορεμένη στο αμάξι για το αν έχει ανοίξει ένα πάτωμα αν ο ιδιοκτήτης του έκανε σοβαρή λαμαρινοδουλειά.

    επίσης δεν είναι κάτι το τόσο τραγικό. πιο πολύ ψυχολογικό είναι το θέμα, απόδειξη αυτού ότι όλοι μα όλοι οι κάτοχοι, μόλις το αμάξι σηκωθεί στη ράμπα, πάνε κατευθείαν πίσω με τον φακό. το θέμα είναι η σωστή δουλειά πάνω στο κομμάτι αυτό όταν ανοίξει. εγώ επειδή την επισκευή την έκανα δυο φορές, αυτό που έχω να πώ είναι...αν σηκώσετε για να κάνετε δουλειά, ενισχύστε κιόλα. είναι ευκαιρία για να κάνεις όλες τις δουλειές μαζί και να ξενοιάσει το κεφάλι σου.

    προσωπικά και το έχω ξαναπεί, θα προτιμούσα ένα αμάξι γαζωμένο και ενισχυμένο απο κάποιο το οποίο το οποίο δείχνει χαρτί και στο μέλον θα έχω στο κεφάλι μου την απορία...θ'ανοίξει, δεν θ'ανοίξει.

    επίσης, αν ενισχυθεί, νιώθεις το αμάξι πιο τσιμέντο πίσω.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    A8hnaios (07-04-14), chief (10-04-14), doctore (07-04-14), Leonidas_E39 (06-04-14), pilot (01-04-14), steliosm46 (07-04-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP