Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Συντηρηση Μ3 (σινεμπλοκ,αφρος ΒΜW etc)

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #22
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δες την οδηγεια που εχει στειλει η bmw στα εξουσιοδοτημενα.

    Aν η τριχα ειναι μικροτερη των 20mm πας απευθειας στην ενισχυση με εποξειδικο αφρο.

    Αν η τριχα ειναι πανω απο 20mm πρωτα επισκευαζεις το πατωμα με την κλασσικη μεθοδο και επειτα κανεις την ενισχυση με εποξειδικο αφρο.
    Ιδού οι οδηγίες της BMW:

    https://www.e46zone.com/Admin/Sam/e46_subframe_tis.pdf

    Όπου η κλασική μέθοδος κατά την BMW είναι η αντικατάσταση όλου του πατώματος για ρωγμές >20mm! δηλαδή ή αφρός ή κόψιμο το μισό πίσω μέρος....αυτά είναι service bulletin

    Oπότε έαν η ρωγμή είναι πάνω από 20mm κάνεις τα παρακάτω (κατά την BMW - γιατί όλος ο νορμάλ κόσμος ενισχύει με λαμάκια α λα turner) :
    Συνημμένα αρχεία Συνημμένα αρχεία
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 31-03-14 στις 21:51
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (31-03-14), zaharias (31-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP