Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: ΤΗΛΕΔΙΑΓΝΩΣΗ ζημιας σε ελαστικα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #13
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Alex_ Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειναι RFT??
    την ιδια εικονα κ χειροτερη (Νο 2) την ειδα στο δικο μου εσωτερικο του ελαστικου (RFT) οπου μετα απο απωλεια πιεσης αερα λογο σκασιματος(το διαπιστωσα την επομενη ημερα, οταν πηγα σε βουλκανιζατερ), γεμισα αερα απο βενζιναδικο που βρηκα στον δρομο κ αφου δεν ειδα καποια εμφανη ενδειξη τρυπιματος, συνεχισα την διαδρομη μου 40km+ με αρκετη ταχυτητα εως 150km/h μεχρι να φτασω στην πολη που μενω οπου κ την επομενη ημερα οταν πηγα να το ελεγξω το ελαστικο σε βουλκανιζατερ μου εβγαλε παλι ενδειξη απωλειας πιεσης αερα, να μην τα πολυλογω ειχα πατησει ενα τεραστιο καρφι οπου ειχε μπει τοσο μεσα που σχεδον ειχε περασει ολο το ελαστικο! το αποτελεσμα ''κλαταρισμενου'' RFT ελαστικου που συνεχισε το ταξιδι του χωρις καποιο προβλημα ηταν η εικονα Νο 2!!!

    τα πλαϊνα σου μοιαζουν σαν μαχαιριες ή σαν απλα να εσκασαν λογω υψηλης πιεσης (ισως δυσκολο αλλα καμια φορα δεν ξερεις..)
    και γω για υψηλη πιεση σκεφτομουνα αλλα δεν εχω και ιδεα.

    κατι αλλο αρνητικο διαβαζα παλι προσφατα για τα cspc5 αλλα δε θυμαμαι ακριβως τι...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Alex_ (29-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP