Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Συντηρηση Μ3 (σινεμπλοκ,αφρος ΒΜW etc)

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos-M3 CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχει ειπωθει σε παλιοτερο thread οτι τα σκληροτερα σινεμπλοκ επιβαρυνουν το πατωμα... οι αποψεις διιστανται ....
    Προσωπική μου γνώμη είναι ότι τα powerflex στη γέφυρα βελτιώνουν κατά πολύ την ακρίβεια και τη δεμένη αίσθηση του αυτοκινήτου. Οι πολυουρεθάνες δεν παραμορφώνονται με τον καιρό οπότε έχεις μία απόλυτα σταθερή στη θέση της γέφυρα χωρίς τα κοπανήματα που επιδεινώνουν το πρόβλημα "πάτωμα". Ειδικά εάν ενισχυθεί το σημείο, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα με τις πολυουρεθάνες, έτσι κι αλλιώς μιλάμε για ένα πιο σκληρό πολυμερές δεν είναι και συμπαγή αλουμινένια σινεμπλόκ! Έχω πλέον καταλήξει ότι όλα τα Μ3 ανοίγουν. Δεν έχει σχέση ούτε η χρήση ούτε και τα χιλιόμετρα. Δεν λέω ότι σε ένα Μ3 με 70k km και νορμάλ χρήση (στα πλαίσια ενός αυτοκινήτου επιδόσεων βέβαια) θα δεις από κάτω πάτωμα κομμάτια (σαν αυτά που ίσως βλέπετε στο youtube και στα ξένα φόρουμς) αλλά μία ρωγμούλα που στην όψη της μοίαζει με τρίχα μαλλιών και που για να αποδόσει συμπτώματα θα χρειαστεί ίσως και χρόνια είναι πάρα πολύ πιθανόν να δεις. Οπότε κάνουμε την ενίσχυση προληπτικά, και πρόβλημα να μην έχουμε παύουμε πια να σκεφτόμαστε το θέμα πάτωμα και απολαμβάνουμε περισσότερο το αμάξι.

    Στα ψαλίδια (μπρος-πίσω) οι πολυουρεθάνες είναι πιο απόλυτη επιλογή. Επηρεάζουν την άνεση και σίγουρα περνά περισσότερος θόρυβος και κραδασμοί από το δρόμο πάνω στο σασί (όχι σε τραγικό βαθμό). Βέβαια η γεωμετρία σου μένει πολύ πιο σταθερή και ανεπηρέαστη ακόμη και υπό συνθήκες απαιτητικής οδηγησης, με πολύ εμφανή ωφέλη στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Για ένα αμάξι βόλτας τα μαμά καουτσούκ στα ψαλίδια είναι απολύτως ισορροπημένη λύση.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 5 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (31-03-14), chrisgiapz3 (19-03-14), dark knight (26-03-14), pilot (19-03-14), zaharias (19-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP