Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
σωστά,

1. να μπαίνεις στο κρυφό μενού και να βλέπεις τη θερμοκρασία του μοτέρ
2. οι θερμοκρασίες στη δεξιά και αριστερή πλευρά ελεγχονται από ξεχωριστά "κλαπέτα". Είτε ένα από τα δύο έχει φύγει από τη θέση του, είτε ο "φακίρης" δεν ελέγχει τη μια πλευρά.

Σιγουρέψου ότι έχεις κάνει εξαέρωση στο υγρό του κυκλώματος ψύξης ΜΕ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ (ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΣΤΗΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΣΚΑΛΑ (ο ανεμιστήρας όχι κλειστός αλλά στη θέση 1) (τότε ανοίγει η βαλβίδα του ψυγείου του καλοριφέρ και γίνεται εξαέρωση και εκεί.)
δεν ξερω πως μπαινω στο κρυφο μενου....
εξαερωση κ στα δυο ρυθμιστικα???τι ειναι αυτο κ που ειναι????(φωτισε με)εγω (κ οχι εγω το συνεργειο) η μονη εξαερωση που κανανε πριν καιρο ητανε στο ψυγειο του αυτοκινητου.απο τοτε μεχρι κ προχθες το αμαξι δουλευε κανονικοτατα.δεν ειχε παρουσιασει κατι για να με πονηρεψει