-
Ρε παιδια, τα περι συνδυασμου δεν ειναι απολυτα.
Τελος παντων. Θεωρω οτι αυθαιρετα το οριζεται και δεν εχω να το πιασω απο καπου για να πεισω για το αντιθετο.
Η ουσια ειναι οτι αλλος ειναι ο ρολος του αμορτισερ και αλλος του ελατηριου.
Δεν ειναι το ιδιο πραγμα. Δεν πανε πακετο.
Θα λεγαμε ποτε οτι ενα σινεμπλοκ παει πακετο με συγκεκριμενο ελατηριο πχ?
Το αμορτισερ γιατι?? Επειδη ειναι στην ιδια μερια?
Πρεπει να ειναι και τα τοπ μαουντ συγκεκριμενης εταιρειας?
Τες πα. Το προσπερνω, ξαναλεω δεν εχω να το πιασω απο καπου αυτο.
Προσωπικα την αναρτηση του Μ πακ τη θεωρω πολυ soft και ανεξελεγκτη για τα γουστα μου.
Στο ζητημα της ρυθμιζομενης αναρτησης.
Συγκρινουμε τωρα στησιμο αυτοκινητου με ελατηρια eibach η h&r σε συνδυασμο με bilstein η koni αμορτισερ(δεν πιανω τυχαια τις κορυφαιες φιρμες) και μια ρυθμιζομενη οπως πχ η raceland(δεν επιλεγω τυχαια μια απο τις πιο φθηνες) και λεμε οτι αυτο με τη ρυθμιζομενη εχει καλυτερο στησιμο?
Δεν το δεχομαι.
Αποκλειεται.
Μια pss, μια kw η μια tein φυσικα και ειναι κορυφαιες αναρτησεις.
Και φυσικα σου δινουν πλεονεκτηματα σε σχεση με τα απλα σετακια ελατηριων αμορτισερ, αλλα ειναι σαφως καλυτερα να παιξεις με ενα επωνυμο σετ, παρα να πας σε οτι να ναι ρυθμιζομενη, απλα και μονο για να ειναι ρυθμιζομενη.
Να τονισουμε οτι η ρυθμιζομενη για να δουλεψει σωστα θελει ενα καρο δοκιμες, ενα καρο βολτες και ενα καρο ρυθμισεις στο ευθυγραμμισαδικο.
Αυτα τα συμπεριλαμβανουμε στο κοστος της?
Γιατι ετσι οπως το βλεπω εγω για πλακα θα ανεβει αλλα 200-300 ευρω προσπαθωντας να πιασω ενα συνδυασμο koni-h&r(δεν μιλαω για bilstein- eibach που για τα γουστα μου ειναι απλα οτι καλυτερο μπορει να εχει ενα αυτοκινητο που κινειται στο δρομο).
Ποσο δε μαλλον για να τον ξεπερασω.
Φυσικα αν ο στοχος ειναι να καταργησω την αναρτηση επι της ουσιας, την πιανω, την παω μερικα κλικ πριν το τερμα της και λεω τωρα ειναι φουλ αγωνιαρικη.
Η την πας στη μεση και λες τωρα τα συνδιαζει ωραια.
Η την χαλαρωνεις και λες τωρα ειναι σα στοκ...
Κολοκυθια...
Θελει ενα καρο διαδρομες πατημενες για να δεις σε τι υψος πρεπει να στησεις τη μουρη ως προς την ουρα και τι σκληροτητα θα παιξεις στα αμορτισερ(που θα ειναι κατα 99% αλλη πισω και αλλη εμπρος) για να επιτυχεις τη συμπεριφορα που θες.
Αν μιλαμε για αμαξι που μπαινοβγαινει σε πιστες σαφως και μια καλη ρυθμιζομενη αξιζει. Και αξιζει να γινουν και οι δοκιμες και να το φερεις οσο πιο πολυ γινεται στα μετρα σου.
Για ενα αμαξι ομως που ταξιδευει σε ελληνικους δρομους ειναι λιγο "περιεργο" καθε 40-50.000 χλμ(γιατι τοσο αντεχουν τα αμορτισερ. Μετα απλα φαινονται καλα στις αμορτισερομετρησεις και τα κραταμε) να μενεις χωρις αμαξι και να στελνεις τη ρυθμιζομενη για επισκευη και δωστου στα ευθυγραμμισαδικα μετα για ρυθμισεις και δοκιμες...
Δεν στεκει.
Ολα τα παραπανω ειναι προσωπικες αποψεις.
Εγω τελος παντων ετσι το βλεπω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 12-02-14 στις 18:04
-
The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:
chrisgiapz3 (12-02-14), Kostas Maras (12-02-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP