Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Eibach sportline,H&R sport ή Hartge?

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Noμιζα οτι της hartge ειναι h&r.
    Οχι? Οπως και να εχει καπου τα δινει παραγγελια οποτε δεν εχεις παρα να τα παρεις απο εκει.
    Δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις το καπελο στη hartge η στη schnitzer(eibach) κλπ.
    Προσωπικη αποψη βεβαιως.
    Η αλλη οπτικη γωνια ειναι οτι υπαρχουν μικροδιαφορες.


    Μεταξυ eibach και h&r , τα πρωτα ειναι πιο σφιχτα ενω τα δευτερα εχουν μια προοδευτικη ζωνη παραμορφωσης που σου δινει μια υποψια ανεσης.

    Παρολα αυτα το χαμηλωμα του sportline (και του αντιστοιχου h&r) ειναι πολυ για το εργοστασιακο αμορτισερ.

    Μ πακ ξε μπακ χαμηλωμενο δεν το λες και θα το καταλαβεις οταν μπουν τα καινουρια ελατηρια επανω.
    Πρεπει να βαλεις αμορτισερ χαμηλωματος για να μην τερματιζουν απο διαδρομη (σε λακουβες πχ).
    Τα Μ πακ αμορτισερ και γρηγορα θα φυτιλιασουν και θα καταπονεις υπερβολικα το θολο καθε φορα που θα τερματιζουν και θα αναρωτιεσαι γιατι ειναι τοσο τουβλο καθε φορα που θα πεφτει σε λακουβα.

    Αλλιως με τα υπαρχοντα παιξε με 1ο σταδιο χαμηλωματος (πχ pro kit eibach. Οχι sportline) που οντως ειναι κοντα στου Μ πακ και δεν θα εχεις προβλημα με τα αμορτισερ που εχεις.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 11-02-14 στις 08:55

  2. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    aristent (11-02-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP