Οπότε ο εδώ αντιπρόσωπος πληρώνεται κανονικά σαν να ήταν εκτός εγγύησης. Οπότε τους συμφέρει να βγει "χαλασμένο". Οπότε όσο μεγαλύτερη βλάβη, τόσο περισσότερο κέρδος γι' αυτούς. Οπότε γιατί μου τα πρήζουν και δεν αλλάζουν τον κινητήρα να κονομήσουν κιολας; Μήπως παίζει κάτι με στατιστικά "βλαβών εντός εγγύησης" ανά αντιπρόσωπο στο οποίο όλοι θέλουν να μείνουν χαμηλά για να είναι τα καλά παιδιά της μαμά εταιρείας;
Μου έκανε εντύπωση που ο μηχανικός έλεγε στον υπεύθυνο να συμπληρώσουν λάδι για να δουν πόσο ακριβώς λείπει, ενώ ο υπεύθυνος επέμενε και του έλεγε να το "μετρήσει" με το μάτι γιατί δεν μπορούσαν να καλύψουν την δαπάνη του λαδιού. Τελικά δεν μου έβαλαν και το υπολόγισαν με το μάτι...
Την ερχόμενη εβδομάδα έρχομαι Αθήνα με την ευκαιρία να κάνω και τα 1000 χλμ. Αν ακούσετε για auris λαμπαδιασμένο κάπου στις ανηφόρες της Πελασγίας, ξέρετε τίνος θα είναι!
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος